Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
6 Juliol de 2008, 23:43:19
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Cortines de Juny (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Ametllers florits, els primers / Fenologia 2006
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 6 7 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Ametllers florits, els primers / Fenologia 2006  (Llegit 1966 vegades)
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 21453

Nova Zodiac

Re: Ametllers florits, els primers / Fenologia 2006
« Resposta #10 en: 21 Gener de 2006, 10:08:48 »

El de casa es un pal....... pobre ametller, te un ultimatum de pena de mort si aquest any no fa ametlles  Grin de garrofers...... osti ara no recordo on n'hi ha, abans amb la d'asses i caballs que teniem tot n'estaba ple, pero darrerament els tractors no en volen de garrofes  Grin
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 468mm al 2007

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6822

« Resposta #11 en: 22 Gener de 2006, 09:07:21 »

El meu està totalment parat ipel que sembla encara li queda...
En línia
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #12 en: 22 Gener de 2006, 09:09:06 »

Per cert, aquesta nit he sentit cantar al Tòtil, la granoteta caqui granulada......  Huh  potser plourà demà, vaig pensar?  Al menys, cobert i sense fred...tenia raó l'animaló  Grin

Aquest gripauet de seguida que puja una mica la temperatura es possa calent  Grin Grin
En línia
perr
el metralleta
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1150

« Resposta #13 en: 22 Gener de 2006, 09:21:30 »

el meu tambe esta força parat
En línia

Mollet del Valles     Atl  85m
vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1575

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #14 en: 22 Gener de 2006, 10:47:07 »

Per cert, aquesta nit he sentit cantar al Tòtil, la granoteta caqui granulada......  Huh  potser plourà demà, vaig pensar?  Al menys, cobert i sense fred...tenia raó l'animaló  Grin

Aquest gripauet de seguida que puja una mica la temperatura es possa calent  Grin Grin

doncs ahir va tornar a cantar, amb 5º...m'extranyava a ple gener. La nit anterior estàvem a 8º..... la granoteta i de fons, un mussol gamarús d'aquets. Va bé escoltar la natura.... Cool  treure'n conclusions meteo és més dificil!
En línia

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #15 en: 22 Gener de 2006, 13:42:15 »

doncs ahir va tornar a cantar, amb 5º...m'extranyava a ple gener. La nit anterior estàvem a 8º..... la granoteta i de fons, un mussol gamarús d'aquets. Va bé escoltar la natura.... Cool  treure'n conclusions meteo és més dificil!

No ho crec, per que em sembla que encara no hi són aquí, però que no fos un Otus scops, Xot o Autillo en castellà....

Tenen el mateix cant, és com un xiulet suau i aflautat... molt i molt melòdic  Wink
En línia
vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1575

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #16 en: 22 Gener de 2006, 14:12:31 »

Qué vol dir, que no estan aquí encara? gamarussos, tot l'any...vaja l'altra dia a plena hora de dinar en vaig veure un al centre del poble. Canten diferent masques i femelles: un canta aflautat, l'altra xiscla. Dimarts passat, un duc que no vegis quina preciositat.
A ple desembre, per allà els 90, vem fer un recompte de població de gamarús a la Mola-Carena del Pagès...just és quan millor marquen el territori, a l'hivern...no emigren, diria jo.

Ahir mateix, vaig trobar unes ales de gamarús a terra...crec que mort d'escopetasso recentment, que la carn encara era tendra!!!!!   

Ara arribaran els curiosissims i enigmàtics enganyapastors, aquí fins l'abril o maig.
En línia

Sobre
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1920

« Resposta #17 en: 22 Gener de 2006, 14:27:17 »

Primeres flors: 20 de novembre Grin Grin Grin

Ara el més primerenc de tots ja està mig florit, els altres mica en mica van despuntant i en tinc un que sempre floreix l'últim que encara li falta. Els últims 4 anys la collita d'ametlles ha sigut una desgràcia
En línia

Puc semblar un idiota i actuar com un idiota. Però no us deixeu enganyar: sóc realment un idiota
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #18 en: 22 Gener de 2006, 14:40:05 »

Qué vol dir, que no estan aquí encara? gamarussos, tot l'any...vaja l'altra dia a plena hora de dinar en vaig veure un al centre del poble. Canten diferent masques i femelles: un canta aflautat, l'altra xiscla. Dimarts passat, un duc que no vegis quina preciositat.
A ple desembre, per allà els 90, vem fer un recompte de població de gamarús a la Mola-Carena del Pagès...just és quan millor marquen el territori, a l'hivern...no emigren, diria jo.

Ahir mateix, vaig trobar unes ales de gamarús a terra...crec que mort d'escopetasso recentment, que la carn encara era tendra!!!!!   

Ara arribaran els curiosissims i enigmàtics enganyapastors, aquí fins l'abril o maig.

No, aquests si que hi són.... em refereixo al xot... Wink
En línia
Dani-SantAndreu-B
Cumulus Mediocris

Missatges: 755

SANT ANDREU DE LA BARCA

« Resposta #19 en: 22 Gener de 2006, 15:34:37 »

aqui en sant andreu no han florecido aun los almendros, que aunque pocos...los hay! jeje
En línia

Pàgines: 1 [2] 3 4 5 6 7 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió