Autor
|
Tema: Ametllers florits, els primers / Fenologia 2006 (Llegit 1966 vegades)
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
El meu està totalment parat ipel que sembla encara li queda...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
|
Per cert, aquesta nit he sentit cantar al Tòtil, la granoteta caqui granulada......  potser plourà demà, vaig pensar? Al menys, cobert i sense fred...tenia raó l'animaló  Aquest gripauet de seguida que puja una mica la temperatura es possa calent  doncs ahir va tornar a cantar, amb 5º...m'extranyava a ple gener. La nit anterior estàvem a 8º..... la granoteta i de fons, un mussol gamarús d'aquets. Va bé escoltar la natura....  treure'n conclusions meteo és més dificil! No ho crec, per que em sembla que encara no hi són aquí, però que no fos un Otus scops, Xot o Autillo en castellà....
Tenen el mateix cant, és com un xiulet suau i aflautat... molt i molt melòdic
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1575

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Qué vol dir, que no estan aquí encara? gamarussos, tot l'any...vaja l'altra dia a plena hora de dinar en vaig veure un al centre del poble. Canten diferent masques i femelles: un canta aflautat, l'altra xiscla. Dimarts passat, un duc que no vegis quina preciositat. A ple desembre, per allà els 90, vem fer un recompte de població de gamarús a la Mola-Carena del Pagès...just és quan millor marquen el territori, a l'hivern...no emigren, diria jo.
Ahir mateix, vaig trobar unes ales de gamarús a terra...crec que mort d'escopetasso recentment, que la carn encara era tendra!!!!! 
Ara arribaran els curiosissims i enigmàtics enganyapastors, aquí fins l'abril o maig.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
|
Qué vol dir, que no estan aquí encara? gamarussos, tot l'any...vaja l'altra dia a plena hora de dinar en vaig veure un al centre del poble. Canten diferent masques i femelles: un canta aflautat, l'altra xiscla. Dimarts passat, un duc que no vegis quina preciositat. A ple desembre, per allà els 90, vem fer un recompte de població de gamarús a la Mola-Carena del Pagès...just és quan millor marquen el territori, a l'hivern...no emigren, diria jo. Ahir mateix, vaig trobar unes ales de gamarús a terra...crec que mort d'escopetasso recentment, que la carn encara era tendra!!!!!  Ara arribaran els curiosissims i enigmàtics enganyapastors, aquí fins l'abril o maig. No, aquests si que hi són.... em refereixo al xot...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Dani-SantAndreu-B
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 755

SANT ANDREU DE LA BARCA
|
aqui en sant andreu no han florecido aun los almendros, que aunque pocos...los hay! jeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|