Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un passeig per Els Ports de Tortosa-Beceit (Llegit 303 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Osti, per fi!!
Ens tenies aquí sense poder dormir esperant les fotos. No vegis que guapes, la del arbre encara m'agrada més que amb boira. Us ho debiau passar molt bé. Enhorabona per la excursió i les fotos!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Si vols t'explico el truquillo que faig servir jo per pujar les fotos: marco totes les fotos a les que vull reduïr la mida, pico el botó dret i selecciono "enviar a destinatario de correo", llavors s'obrira una finestreta i allà selecciones "hacer más pequeñas mis imágenes" i agafes el tamany 800x600, al acceptar s'obrirà el teu programa de correo amb un missatge preparat amb les imatges adjuntades, selecciones les imatges i amb el boto dret fas "copiar", sense tancar el programa de correo les copies a una carpeta provisional i ja pots tancar el correo. A partir d'aquí ja fas servir el procediment habitual per pujar les fotos al foro desde aquesta carpeta provisional. Sembla complicat però després d'haber provat moltes coses crec que es el sistema més ràpid i el que dona més qualitat amb menys bytes de tots.
Espero que ho puguis posar en pràctica.
Salutacions!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Eps ... Bones fotos noi !!!!
Mmmmm ... cansa oi, caminar per sobre la neu ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Enhorabona. Les fotos esta mol bé i el paisatge preciós.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21994

Nova Zodiac
|
Realment tenim uns paisatges bonissims a la nostra terra, i el que dius es cert, ara ja fas les fotos pensant en quan la penjaras al foro.......... aixo enganxa, bona feina Ullal. Per cert, si les fesis a 800x600 pot ser en podriem gaudir millor de les fotos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ullal
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2528

Serra Irta- Sta.Magdalena de Polpis- Baix Maestrat
|
Moltes gràcies a tots.
Meteosee, eixe consell ho probaré i si em resulta, miraré de tornar-les a penjar que em sap molt greu que vosaltres no puguesseu gaudir-les amb la qualitat que es mereix.
Meteocoll, si que és veritat. Vam acabar fets pols, .. de fet el dissabte no vam ser capaços d'arribar a una antiga ermita en ruines, per la neu que ens vam trobar.
Marmaneu, pos el dissabte va ser més espectacular. Va estar tot el dia tapat, en boires i no parava de caure "xispetes" de neu.
Empordanet, és veritat que tenim a les nostres terres uns paisatges meravellosos. .. Lo del 800x600 és lo primer que faig pero esta vegada m'han passat dels 120 i no les puc penjar. .. Interaré probar sobre tot a la foto de la setmana que m'ha perdut molta qualitat. Gràcies. Ahh, per cert, cada vegada que veig alguna foto teva per TV3 m'en alegro.
|
|
|
|
|
En línia
|
Benicarló- Baix Maestrat (Castelló-Nord) ... (11 msnm)
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|