Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Weahterlink (Llegit 526 vegades)
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6400

Ibiza ciudad
|
Teneis razon, yo acabo de empezar a mirarme la posibilidad de cambiar ese valor y no veo la forma, llevais razon menudo dato por estos lugares -18ºC
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempusFugit
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 505

Més nuclears? No gràcies
|
G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar.  Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo...  Exacte, m'estava referint a això, ja ser que soc una mica sapastra explicant-me pero al final m'heu entés 
G-Force, ara que saps que t'estava demanant veig que no m'ho pots solucionar, bé, no passa res, em pensava que aquests valors es podien canviar d'alguna manera, si no és així, m'haure d'aguantar com fins ara  Merci de totes maneres
|
|
|
|
|
En línia
|
Mata (Pla de l'estany) 135 msnm 
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 21985

Nova Zodiac
|
G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar.  Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo...  Exacte, m'estava referint a això, ja ser que soc una mica sapastra explicant-me pero al final m'heu entés  G-Force, ara que saps que t'estava demanant veig que no m'ho pots solucionar, bé, no passa res, em pensava que aquests valors es podien canviar d'alguna manera, si no és així, m'haure d'aguantar com fins ara  Merci de totes maneres O be esperat a arribar a -18C
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6400

Ibiza ciudad
|
G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar.  Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo...  Exacte, m'estava referint a això, ja ser que soc una mica sapastra explicant-me pero al final m'heu entés  G-Force, ara que saps que t'estava demanant veig que no m'ho pots solucionar, bé, no passa res, em pensava que aquests valors es podien canviar d'alguna manera, si no és així, m'haure d'aguantar com fins ara  Merci de totes maneres O be esperat a arribar a -18C  ¡Que frio!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|