Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 07:23:51
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Weahterlink
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Weahterlink  (Llegit 524 vegades)
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 6400

Ibiza ciudad

Re: Weahterlink
« Resposta #10 en: 8 Febrer de 2006, 08:54:09 »

G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar.  Wink

Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo...   Wink
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #11 en: 8 Febrer de 2006, 09:16:24 »

Teneis razon, yo acabo de empezar a mirarme la posibilidad de cambiar ese valor y no veo la forma, llevais razon menudo dato por estos lugares -18ºC
En línia

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

TempusFugit
Cumulus Mediocris

Missatges: 505

Més nuclears? No gràcies

« Resposta #12 en: 8 Febrer de 2006, 12:46:23 »

G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar.  Wink

Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo...   Wink

Exacte, m'estava referint a això, ja ser que soc una mica sapastra explicant-me pero al final m'heu entés  Wink

G-Force, ara que saps que t'estava demanant veig que no m'ho pots solucionar, bé, no passa res, em pensava que aquests valors es podien canviar d'alguna manera, si no és així, m'haure d'aguantar com fins ara 
Merci de totes maneres
En línia

Mata (Pla de l'estany) 135 msnm               

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

Missatges: 21984

Nova Zodiac

« Resposta #13 en: 8 Febrer de 2006, 14:42:34 »

G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar. Wink

Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo... Wink

Exacte, m'estava referint a això, ja ser que soc una mica sapastra explicant-me pero al final m'heu entés Wink

G-Force, ara que saps que t'estava demanant veig que no m'ho pots solucionar, bé, no passa res, em pensava que aquests valors es podien canviar d'alguna manera, si no és així, m'haure d'aguantar com fins ara
Merci de totes maneres
O be esperat a arribar a -18C  Grin
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Ibiza ciudad

« Resposta #14 en: 8 Febrer de 2006, 18:47:06 »

G-Force, por defecto en el NOAA sale "dias por debajo de -18C" , en los informes, y Tempus Fugit quiere canviar ese -18 por un valor mas normal por estos lares, por ejemplo -3, que tiene mas sentido aqui. Haver si ese -18 que viene por defecto al generar los informes se puede canviar. Wink

Vale, ya entiendo, el fallo mio por no entender la pregunta, ya decia yo... Wink

Exacte, m'estava referint a això, ja ser que soc una mica sapastra explicant-me pero al final m'heu entés Wink

Merci de totes maneres
O be esperat a arribar a -18C  Grin

¡Que frio!!!!
En línia

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió