Autor
|
Tema: III Trobada-atac a l'Aneto, 10 i 11 de juny !! (Llegit 7843 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34319

|
Eps ...
dissabte 10 i diumenge 11 de juny !!
Mmmmm ... l'Aneto per Corones i en aquesta època (Maig), no és de pa sucac amb oli ... un 60% del camí el farem sobre neu, acamparem i dormirem sobre neu, fotrà fred, s'ha d'estar preparat i fort.
En aquest enllaç, podeu veure l'atac que es va fer els dies 19 i 20 de juny de 2004 des del fòrum, aquella va ser la I Trobada-atac a l'Aneto ...
http://foro.meteored.com/index.php/topic,12961.0.html
A mida que s'acosti el dia, es confirmarà data i s'anirà posant més info en aquest tòpic.
Llista d'inscrits
Sobre Jack Frost CHECO500 Cota granizo Alberto Lunas Sinner meteocoll
I Trobada - atac a l'Aneto, 19-20 de juny de 2004

II Trobada - atac a l'Aneto, 20-21 de juliol de 2004

Material indispensable ...
Crampons Piolet Tenda de campanya o funda bivac Sac de dormir que aguanti temperatures de -3ºC Esterilla-aillant Guants Anorac Botes de muntanya Impermeable Ulleres de sol Protecció solar Frontal (llum)
Material opcional que podem portar ...
Bastons de caminar (no substitueixen el piolet) Polaines Gorro-gorra Casc
Menjar que ens emportarem ...
Un berenar Un sopar Un esmorzar Barretes energètiques Xocolata Fruits secs Sucre Aigua (mínim 4 litres)
El dinar de dissabte i el de diumenge, els farem a Benasc.
El material es podrà llogar a Barrabés, però es millor venir de casa amb ell 
Teniu present, que si a l'hora de començar a caminar us falta quelcom de la llista, no podreu pujar amb nosaltres, us quedareu a Benasc o a Pescadors.
Ens trobarem a les 11:00 hores del dissabte 10 de juny a Benasc, davant de Barrabés; d'aquí anirem a llogar el que es calgui i a dinar, a les 12:00 hores marxarem cap el Refugi de Pescadors (1970 msnm), allà es començarà a caminar a les 13:00 hores.
5 hores més tard (més o menys), s'arribarà a Coll de Corones (3200 msnm) a on acamparem per pasar la nit.
A les 05:30 hores de diumenge, diana per començar a caminar a les 06:00 hores direcció al pic d'Aneto (3404 mts) que si tot va bé, coronarem a les 07:00 hores.
Després xino-xano, baixarem i dinarem tots plegats a Benasc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6017

When you love, God's light shines on you :)
|
Mmmmmm.... Sona bé aquest atac. Sembla mentida que vagi a fer ja dos anys. Tot un detallàs de penjar la meva foto-subidón, Jordi. Jo també t'estimo... amb permís de la Maria 
De tota manera, ho veig difícil aquest cop de baixar cap allà a les dates que dius. Es mirarà de fer però no ho veig gaire clar. Aviam què va dient la gent.
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Bombolla
Que n'aprenguin!
Meteoclimatic projecte
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Veni, vidi, vinci
|
Aneto?
He sentit Aneto... ai nosé... em sona i no sé de què... 

Un 10 per a la foto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
M'en recordo, m'en recordo ... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bombolla
Que n'aprenguin!
Meteoclimatic projecte
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Veni, vidi, vinci
|
I jo també Me'n recordo campió... no ho oblidaré a la vida... recordo tots i cada un dels minuts...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Aquella nit nena ... hi va haver tempesta ... tempesta de molts tipus !!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|