Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: HAsta los huevos del VWS y el puto mierdows... (Llegit 651 vegades)
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12845

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Mecago en la puta que parió al mierdows por tener que reiniciarlo cada 2x3 y la mierda del VWS por hascerse la picha un lio con los datos cada vez que se pone en marcha ¡¡¡¡¡
La reputa mare que els va parí a tots dos.....
Ahora en mi web, en los datos del mes en curso salen las max y mín en segun que casillas del mes pasado ¡¡¡¡¡¡
SU PUTA MADRE ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
O cambio o le meto una patada a todo y lo envío a cagar ¡¡¡¡¡¡
Mecagundeu ¡¡¡¡¡¡
Mirad los datos y en las casillas solo tendría que haber los de febrero, corresponden al mes en curso.... o así debería ser. 
Este sistema ya me dió por el culo en octubre del año pasado, se fué de la bola y me jodió todos los anuales del 2005..... Empiezo bien el año, quins collons....
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9541
|
Eso te pasa por instalar un Mierdows en un Mac
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22066

Nova Zodiac
|
Et veig apurat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
mooooooooooooooltttt ¡¡¡ ja fa temps que hi batallo amb això...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Pasa't a Linux. T'ho recomano. Al principi costa una mica, pero hi distribucions que son mes grafiques, estil ms windows, (Lindows, per exemple, pero em sembla que en Bill gates els va fer cambiar el nom) i amb instal.lador de paquets, per fer-ho mes senzill. A mes a mes, no hi han gaires virus per fotre el linux , (no com el mierdows que tinc jo, que em fa la punyeta amb els accents) i tot o gairebe tot el soft es lliure.  Jo, m'estic preparant un S.O. amb la distribucio Ubuntu. Se de gent que fa anar el Virtual Weather Station sota Linux. Per el forum corre gent que en sap un "niu", em sembla.
"Se legal, copia y distribuye Linux", diuen per alla.
Salut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22066

Nova Zodiac
|
Garilorro!!!! fes-me cas, i monta w2000 sobre el mac, oblida l'xp
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29908

|
Pasa't a Linux. T'ho recomano. Al principi costa una mica, pero hi distribucions que son mes grafiques, estil ms windows, (Lindows, per exemple, pero em sembla que en Bill gates els va fer cambiar el nom) i amb instal.lador de paquets, per fer-ho mes senzill. A mes a mes, no hi han gaires virus per fotre el linux  , (no com el mierdows que tinc jo, que em fa la punyeta amb els accents) i tot o gairebe tot el soft es lliure.  Jo, m'estic preparant un S.O. amb la distribucio Ubuntu. Se de gent que fa anar el Virtual Weather Station sota Linux. Per el forum corre gent que en sap un "niu", em sembla. "Se legal, copia y distribuye Linux", diuen per alla. Salut.

LE dijo la olla al cazo jajajajjaja
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Pasa't a Linux. T'ho recomano. Al principi costa una mica, pero hi distribucions que son mes grafiques, estil ms windows, (Lindows, per exemple, pero em sembla que en Bill gates els va fer cambiar el nom) i amb instal.lador de paquets, per fer-ho mes senzill. A mes a mes, no hi han gaires virus per fotre el linux  , (no com el mierdows que tinc jo, que em fa la punyeta amb els accents) i tot o gairebe tot el soft es lliure.  Jo, m'estic preparant un S.O. amb la distribucio Ubuntu. Se de gent que fa anar el Virtual Weather Station sota Linux. Per el forum corre gent que en sap un "niu", em sembla. "Se legal, copia y distribuye Linux", diuen per alla. Salut. Gracies company ¡¡¡¡¡¡
Fa més d'una any que estoy en ello  La darrera que he provat es una Kubuntu 6.04 en fase beta... massa verda encara
El problema es el soft per gestionar la meva estació, amb l'egarenc estem provant cosetes amb Mac i Linux... a veure si en breu ho podem arreglar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|