Autor
|
Tema: Montaje de un armario-PC como datalogger (Llegit 22042 vegades)
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3213

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Torn Pregunteta per Meteosee (o algu que o sàpiga): No serveix l´opció d´Escritori Remot de Winbugs  per a controlar el "datalogger" ? Vull dir .. fa falta un programa especial ? Em cito a mi mateix i torno a preguntar-ho ... Fa falta aquest programa Radmin ? No n´hi ha prou amb la funció Escriptori Remot de WinbugsXP ? Hola Jordi, en principi sí, el que pasa es que al principi ho vaig instalar amb win98 i ja he seguit amb el radmin. De totes maneres no funcionen de igual manera els dos programes, ja que el escritori remot es com una sesió de terminal server i nomes veus els programes que ha iniciat la sesió, en canvi el radmin o el vnc et permeten controlar realment el PC remotament, veient tot el que tens al escritori en aquell moment, cosa que el escritori remot no fa, ja que et mostra nomes la sesió del usuari.
No se si m'explico, pero jo ja m'entenc, je,je... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12659

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
AmicsdelBuscarro
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
Entre la Serra i el Pla.....
|
Pots utilitzar l'escriptori remot del windows, el radmin o qualsevol altre programa per accedir remotament al datalogger. Jo utilitze l'escriptori remot del Windows per a controlar el datalogger i funciona bé.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8400

|
en algún missatge anterior o amb un altre tòpic per aquí el Meteosee explicava com ho havia fet ell amb ip's dinàmiques....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3213

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Per la nit us ho explico que ara no puc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29507

|
www.dyndns.org
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
AmicsdelBuscarro
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
Entre la Serra i el Pla.....
|
Pots utilitzar l'escriptori remot del windows, el radmin o qualsevol altre programa per accedir remotament al datalogger. Jo utilitze l'escriptori remot del Windows  per a controlar el datalogger i funciona bé. Si, però ... per utilizar el Escritori Remot de Windows has de tenir un usuari creat, amb contrassenya d´accés, i llavors, si s´en va la llum, no el pots reiniciar automàticament, no ? Es així ? Algu sap si el Radmin aquest o altres com VNC o PCAnywhere podem funcionar en ordinadors conectats en routers amb la IP dinàmica ? Es molt complicat de configurar, no ? Jo fa un temps vaig fer unes proves i no m´hen vaig sortir, ho vaig deixar per algun moment amb més inspiració.
Pots configurar el Windows X.P. per a que entre directament amb l'usuari que vulguis quant reinicie. Per a fer-ho pots seguir les següents instruccions:
http://tecnochica.com/2006/09/%C2%BFcomo-iniciar-windows-xp-automaticamente-sin-introducir-login-y-password/
Si se'n va la llum i tens configurada la BIOS per a que torne a l'estat anterior, l'ordinador s'engegarà quant torne la llum i entrarà amb la sessió de l'usuari que has asignat en el pas anterior.
Jo utilitze "www.dyndns.org " amb l'ordinador que està conectat a un router amb IP dinàmica i funciona de PM.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|