Autor
|
Tema: Montaje de un armario-PC como datalogger (Llegit 22664 vegades)
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Gracies, AmicsdelBuscarro !!! Ho acabo de provar i funciona !! (De moment, en xarxa) ara hem tocarà barallar-me amb el dyndns.
Doncs el truquet de saltar-te la contrassenya és collonut. Jo estava convençut que si volies reiniciar automàticament el PC si se´n va la llum, feia que no es pogués utilitzar l´Escriptori Remot d´XP doncs necessita posar-la per permetre configurar-lo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
AmicsdelBuscarro
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
Entre la Serra i el Pla.....
|
De res
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rach
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19
|
Meteosee!!!!! Han eliminado las fotos de la elaboracion de tu engendro. 
Yo me estoy fabricando uno (por ahora tengo el esqueleto funcionando). Podrias subir las fotos a tu pagina para poder inspirarme en el MAESTRO. 
Gracias!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3294
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rach
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19
|
Nene malo!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3280

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Colloooooons!! Un altre feinada per pujar les fotos. Espero trobarles per algun racó. Ja les posaré a la meva web. Tranquils, no passa res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
danur
Estrat

Desconnectat
Missatges: 10
|
hola a tots, tinc un amic que monta equips data logger per un preu molt asequible, o sigui estic parlant de 150€ aprox. seria un ordenadoret de unes mides una mica més grans que un paquet de tabac, amb conexions (això es el que fa pujar el preu? usb, port serie, ethernet, ... i tambe amb diferents tipus de capacitat. totalment conectable a un pc normal o a un laptop per poder extreure dades. I el mes bonic es que no es calenta, o sigui 24h i 365 dies a lany de funcionament. be el qui hi estigui interesat m ho podeu fer saber a la web de :
http://www.capazaufbausud.org/meteo
Ja ho se que aixo es una mica de propaganda pero veig que us feu mistos per montar un datalogger doncs si en voleu algun que funcioni desde el primer dia i en perfecte estat, aqui el teniu
salutacions tutti quanti
David
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3294
|
La teva web no va... però la idea es fàntàstica.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|