Autor
|
Tema: Montaje de un armario-PC como datalogger (Llegit 20535 vegades)
|
Meteosee
El año del diluvio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3108

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Suposo que fara servir plaques micro-itx, però dubto que surti per 150€.
En fi, en cap moment m'he fet mistos montant aquest tinglado i al estar fet amb restes de PC surt molt més barato, però si algu ho pot millorar doncs endavant...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2161

Jo gasto ben poca aigua !
|
En fi, en cap moment m'he fet mistos montant aquest tinglado i al estar fet amb restes de PC surt molt més barato, però si algu ho pot millorar doncs endavant...
A veure que ens explica més, però jo veig la seva proposta com un "logger" RS232, que tampoc està malament.
Crec que la proposta d'aquest tòpic anava més enllà: apart de "logger", possibilitat d'enviar dades a la xarxa. A més l'idea de partir d'un PC de xatarra és barata.
Per aquí tinc un Dell Optiplex PIII - 733 MHz, amb 512 Mb de RAM, que gasta poc, no fa soroll, i ja l'he engegat sense cap perifèric i amb administració remota. A veure quin dia puc penjar-li una estació. El seu cost va ser de 0 $.
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
Meteosee
El año del diluvio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3108

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
A veure que ens explica més, però jo veig la seva proposta com un "logger" RS232, que tampoc està malament. Crec que la proposta d'aquest tòpic anava més enllà: apart de "logger", possibilitat d'enviar dades a la xarxa. A més l'idea de partir d'un PC de xatarra és barata. Per aquí tinc un Dell Optiplex PIII - 733 MHz, amb 512 Mb de RAM, que gasta poc, no fa soroll, i ja l'he engegat sense cap perifèric i amb administració remota. A veure quin dia puc penjar-li una estació. El seu cost va ser de 0 $. Aquesta es la idea boira, aquesta es la idea...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
danur
Estrat

Desconnectat
Missatges: 10
|
ja ho se que amb 0€ ho pots montar, si teniu coneixements d'informatic avançats, pero aixo es veritat que necessiteu cuasi una habitacio per foterli el trasto vell d'ordinador que tingueu i amb un sorollot de por i a sobre gastant llum a tope, El aparell que he dit jo es molt petit ( es pot tenir on es vulgui), no fa soroll,etc... Llastima del preu,que sino seria perfecte... Bé com es que dieu que la meva web no em funciona ? a mi em va correctament...
David
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8315

|
tu creus que un IBM pentium 166, amb 64 megas de ram i un disc dur de 512 megas consumeix molt, fa molt soroll i necesita mitja habitació i conexeiments profunds d'informàtica?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3269

1/2
|
El Mark 1 ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3120

Michael Connelly
|
Recupero el tema perquè voldria saber si algú més té un pc datalogger d'aquesta mena comprat encara que sigui per peces, i m'agradaria saber quin preu pot tenir. Estic interessat un un trastet d'aquests que van tan bé i poder-li donar un descans al meu PC 
També deixo anar, que si hi ha algú que em podés muntar un bixu d'aquest a preu raonable doncs tot es mirar-s'ho, eh?? 
A veure que em podeu dir d'aquests dubte i propostes. Gràcies i salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|