Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22671

Nova Zodiac
|
Collons!!!!! la resposta rapida dels foreros buscant info es mereix un 10
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9695

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Rufaca ha salido uno de prullans por rac-1 en el clapés hablando de que dormia y se ha despertado
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9695

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
lo mismo que decia clapés 
se llamaba Isaac
no tengo ni idea si esta bien escrito el nombre
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1527

El Taga des de casa
|
L' ICC encara no s'ha enterat....  Anims Rufaca !!! PD: Si tens desperfectes (encara que siguin petites esquerdes) diga'm-ho i et diré que has de fer....Malauradament, hi tinc experiencia...(Queralbs) Barcelona 07/02/2006 Informació del terratrèmol del dia 07 de febrer de 2006 (1r comunicat) La localització provisional de l’epicentre efectuada amb els enregistraments actualment disponibles a l’Institut Cartogràfic de Catalunya és la següent: HORA ORIGEN (Temps oficial): 15h 59m 19.0s MAGNITUD (ML)*: 3.0 LATITUD: 42.42º NORD. LONGITUD: 1.75º EST. PROFUNDITAT: 0 km. ZONA EPICENTRAL: La Cerdanya COMENTARIS: Percebut, sense danys, a la Cerdanya i Andorra. (*) Repercusió del sisme en funció de la magnitud: ML=3-4 Percebut a prop de l'epicentre. Sense danys. ML=4-5 Percebut a gran part del territori. Possibles danys lleugers. ML=5-6 Percebut a tot el territori. Danys probables.  ??L'icc no s'ha enterat??? Una mica de respecte, nois!!!!!  EEEEEPPPPP!!!!!....... Les meves disculpes...... 
Quant ho vaig buscar a les 16: 25..... em va semblar no veure-hi res........
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
Missatges: 783
|
L' ICC encara no s'ha enterat....  Anims Rufaca !!! PD: Si tens desperfectes (encara que siguin petites esquerdes) diga'm-ho i et diré que has de fer....Malauradament, hi tinc experiencia...(Queralbs) Barcelona 07/02/2006 Informació del terratrèmol del dia 07 de febrer de 2006 (1r comunicat) La localització provisional de l’epicentre efectuada amb els enregistraments actualment disponibles a l’Institut Cartogràfic de Catalunya és la següent: HORA ORIGEN (Temps oficial): 15h 59m 19.0s MAGNITUD (ML)*: 3.0 LATITUD: 42.42º NORD. LONGITUD: 1.75º EST. PROFUNDITAT: 0 km. ZONA EPICENTRAL: La Cerdanya COMENTARIS: Percebut, sense danys, a la Cerdanya i Andorra. (*) Repercusió del sisme en funció de la magnitud: ML=3-4 Percebut a prop de l'epicentre. Sense danys. ML=4-5 Percebut a gran part del territori. Possibles danys lleugers. ML=5-6 Percebut a tot el territori. Danys probables.  ??L'icc no s'ha enterat??? Una mica de respecte, nois!!!!!  EEEEEPPPPP!!!!!....... Les meves disculpes......  Quant ho vaig buscar a les 16: 25..... em va semblar no veure-hi res........  Era broma, company
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|