Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: La GRAN NEVADA de 1944, excepcional !!!!! (Llegit 613 vegades)
|
Dani-SantAndreu-B
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 765

SANT ANDREU DE LA BARCA
|
ossti quina pasada...este mes de momennto no se parece mucho, jejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 4022

Esmolant les eines
|
Us explicaré una anècdota d´aquell dia que l´hi va passar al meu pare. Aleshores ell tenía 16 anys i ajudaba al meu avi que era paleta. En aquella època al meu avi l´hi portaven l´obra ( totxos o totxanes ) amb el tren a l´estació de Nulles, que està a 4 km. de Bràfim. La deixaven aparcada al costat de l´andana i per cada dia et cobraven un càrrec. Aquell dia s´aixeca el meu avi i.... " nen, hem d´anar a Nulles a descarregar l´obra ". El meu pare flipava, però en aquells temps ja se sap que lo que deia el pare anava a missa. Ja els tens els dos a fer a peu els 4 km fins a Nulles, amb més de mig metro de neu i amb pales a la ma. Al arrivar, vinga, a treure amb les pales els 60 cm de neu que hi havía damunt de l´obra, i després descarregar-la, sense guants i amb les mans completament glaçades. M´ho ha explicat unes quantes vegades.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3140

|
Us explicaré una anècdota d´aquell dia que l´hi va passar al meu pare. Aleshores ell tenía 16 anys i ajudaba al meu avi que era paleta. En aquella època al meu avi l´hi portaven l´obra ( totxos o totxanes ) amb el tren a l´estació de Nulles, que està a 4 km. de Bràfim. La deixaven aparcada al costat de l´andana i per cada dia et cobraven un càrrec. Aquell dia s´aixeca el meu avi i.... " nen, em d´anar a Nulles a descarregar l´obra ". El meu pare flipava, però en aquells temps ja se sap que lo que deia el pare anava a missa. Ja els tens els dos a fer a peu els 4 km fins a Nulles, amb més de mig metro de neu i amb pales a la ma. Al arrivar, vinga, a treure amb les pales els 60 cm de neu que hi havía damunt de l´obra, i després descarregar-la, sense guants i amb les mans completament glaçades. M´ho ha explicat unes quantes vegades.  poca conya amb el teu avi, ja m'imagino al teu pare, un xavalet en aquell temps .... a callar i creure 
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|