Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Octubre de 2008, 05:46:56
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  cortes intermitentes linea adsl
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: cortes intermitentes linea adsl  (Llegit 1111 vegades)
Low pressure
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

Re: cortes intermitentes linea adsl
« Resposta #10 en: 9 Febrer de 2006, 15:31:33 »

hey!! l'altre dia a ma mare li va sortir un error del proxy, que es això? aquest matí ha tornat a tenir problemes, la conectaba i desconectaba al moment.
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3155

Per molts anys TV3

« Resposta #11 en: 9 Febrer de 2006, 15:36:40 »

hey!! l'altre dia a ma mare li va sortir un error del proxy, que es això? aquest matí ha tornat a tenir problemes, la conectaba i desconectaba al moment.

Confirmado, ha sido otro corte de 1 hora, ahora mismo ha vuelto a actualizarse la conexion...

QUE COÑO PUEDO HACER ANTE TANTA INCOMPETENCIA... ES EL TERCER CORTE DE HOY!!!
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Per molts anys TV3

« Resposta #12 en: 9 Febrer de 2006, 15:47:41 »

Jo tinc YA.COM, i estic igual, fa tres dies que tinc talls de matinada i al migdia-tarda.

Amb el problema que el router es queda fregit i tinc que fer un "powerazo"

Estic fins els Webs Angry

Dons mira, les mateixes hores que jo, de matinada i al migdia, de 14 a 16 ja van tres dies que tallen...
En línia

Ferran des de Granollers

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Per molts anys TV3

« Resposta #13 en: 9 Febrer de 2006, 15:52:02 »

Quina impotència, deu meu!, veure que tens la raó, i que et diguin a la cara que la línia funciona be, que te sincronisme, i que miri be, que no tingui cap programa funcionant tipus “emule”. Quant li he dit que jo no tenia la linea per rebre si no per enviar, la tia al·lucinava… la mare que els va pari!!!
En línia

Ferran des de Granollers

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9990

« Resposta #14 en: 9 Febrer de 2006, 16:16:00 »

Avisa'ls que els denunciaràs a Consum si no et diuen alguna cosa en 3 dies. Ah, i després denuncia'ls...
En línia

Undulatus
Cumulus

Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental

« Resposta #15 en: 9 Febrer de 2006, 16:56:47 »

Segueixo sense linia.

Segur, que s'ha tornat a quedar fregit el router desde el tall. Cabrons

Fins que no torni a casa no puc fer res. Aixó si tinc linia.

En línia

Gale
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9560

« Resposta #16 en: 9 Febrer de 2006, 19:16:30 »

Confirmado, ha sido otro corte de 1 hora, ahora mismo ha vuelto a actualizarse la conexion...

QUE COÑO PUEDO HACER ANTE TANTA INCOMPETENCIA... ES EL TERCER CORTE DE HOY!!!

El Gobierno está preparando una legislación para proteger a los usuarios de ADSLs... Parece ser que cuando no se produzca la provisión del servicio, se tendrá derecho a una indemnización... Así que se vayan preparando las compañías Angry
En línia

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6379

Ibiza ciudad

« Resposta #17 en: 9 Febrer de 2006, 19:34:47 »

Lo que mas me jode de todo esto es que las zonas olvidadas de España (la mayoria) donde timofonica no tiene competencia va a poder escampar a sus anchas, señoras y señores vayan preparando el bolsillo que en pocas semanas telefonica nos va ha meter un buen paquete cada mes por el alquiler o mantenimiento de la linea o como le llamen ellos, el gobierno ha dado el visto bueno y ahora hay libre competencia para que timofonica aplique el precio que le conviene, vamos que nos han dejado el ojo del culo al descubierto, mamones.
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8430

« Resposta #18 en: 9 Febrer de 2006, 19:49:27 »

Lo que mas me jode de todo esto es que las zonas olvidadas de España (la mayoria) donde timofonica no tiene competencia va a poder escampar a sus anchas, señoras y señores vayan preparando el bolsillo que en pocas semanas telefonica nos va ha meter un buen paquete cada mes por el alquiler o mantenimiento de la linea o como le llamen ellos, el gobierno ha dado el visto bueno y ahora hay libre competencia para que timofonica aplique el precio que le conviene, vamos que nos han dejado el ojo del culo al descubierto, mamones.
o al revés igual te baja un huevo la cota...acuérdate de lo que decía Mandor, que no podían ni bajar precios ni subir velocidad, aunque técnicamente pudieran......

yo lo que tengo en el trabajo son microcortes de un minuto o dos..no pasa nada pero dan por culo...
En línia
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6379

Ibiza ciudad

« Resposta #19 en: 9 Febrer de 2006, 20:00:18 »

o al revés igual te baja un huevo la cota...acuérdate de lo que decía Mandor, que no podían ni bajar precios ni subir velocidad, aunque técnicamente pudieran......

yo lo que tengo en el trabajo son microcortes de un minuto o dos..no pasa nada pero dan por culo...

Pero en las ciudades donde tengais cable no tendreis problemas, pero fijo que en el resto pasamos por caja, ojala no me suban la cuota...
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió