Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: cortes intermitentes linea adsl (Llegit 1121 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21985

Nova Zodiac
|
David contra Goliat, es asi de triste
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Kiko's
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 363

Majorca's Paradise (39º 36' 4.2'' N - 3º 22' 56.21
|
Buenas...
Durante 4 o 5 días por las mañanas no era capaz de conectar, tenía que dejar el modem un buen rato encendido para que pillara la señal o algo de eso de la red. Parece que la cosa ya va bien. Estoy con Techupolasangretodoloquepuedoymasfónica (vaaaale, Telefónica ).
Creo que están metiendo el cable de Ono aprovechando las obras de Gas Ciudad, aunque no lo encuentro una alternativa con su política "Te capeo la conexión porque me de la gana" y sus rídicula banda ancha tan asimétrica (aunque los proveedores de ADSL están igual).
Por cierto, el proxy Telefónica en algunos lugares (no digo todos xq no lo sé) creo que hace meses que lo quitaron, o por lo menos estuvo un tiempo desactivado, ahora que lo pusieran otra vez o no eso ya no lo sé (yo por lo menos a día de hoy no estoy detrás del proxy).
Saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
SEÑORES!, aunque parezca mentira y sin que sirva de precedente, esta vez telefónica tenia razón. Anoche, antes de irme a dormir detecte que volvía a estar la web sin actualizarse, por fin ocurría estando yo delante del ordenador... y cual fue mi sorpresa ver que si había línea, pero no se enviaban datos a la web. Investigué el tema, y encontré cual era la causa de estos cortes de 1 hora.
Todo el ‘merder’ venia por la conexión con el servidor de Wunderground, el vws intenta conectarse para enviar la plantilla, va dando errores de TimeOut durante 120 segundos y al llegar al segundo 0, se queda parado durante 1 hora, con lo que quedan retenidos los intentos de FTP de cada 5 minutos. A los 60 minutos exactos el propio vws cancela la sesión abierta con Wunderground liberando el sistema y quedando listo para los sucesivos envíos FTP a la web. Hasta la fecha no me había dado ningún problema el envío de datos a este servidor, pero algo les debe estar fallando y el vws no es capaz de resolverlo satisfactoriamente.
Y eso va para todos, vigilar este tema, ya que no sé porque motivo queda la conexión retenida tanto tiempo. De momento he solucionado el tema eliminando el envío a Wunderground
Durante el fin de semana que tendré mas tiempo investigaré si es algo de la configuración.
Menudo susto, y yo que ya les daba la culpa a la CIA.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1155

Cerviño en Agosto..
|
si poneis el emule se os cortará a la mayoría, yo me incluyo, ahora por la noche lo quito y no se me cuelga, no es en todos los casos, también influye el tipo de router. Al cerrar la sesión y volver a abrirla vuelve la conexión. Dicen que es porque el router se satura de tanta carga pero yo no se si creerlo, o pudiera ser de microcortes a los puertos que usan el emule y los P2P. Miraré de cambiar los puertos a ver.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
Jo tinc 2Mb amb ya.com, i de tant en tant haig de reiniciar el router, no crec que sigui culpa de ya.com, crec que el pobre router està fins al chips de estar 24/7 en marxa i de quan en quan se lin va la pinça
jo vaig estar dues setmanes sense adsl (coincidint amb les nevades de fa quatre dies!). Gràcies Ya.com!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
si poneis el emule se os cortará a la mayoría, yo me incluyo, ahora por la noche lo quito y no se me cuelga, no es en todos los casos, también influye el tipo de router. Al cerrar la sesión y volver a abrirla vuelve la conexión.  Dicen que es porque el router se satura de tanta carga pero yo no se si creerlo, o pudiera ser de microcortes a los puertos que usan el emule y los P2P. Miraré de cambiar los puertos a ver.  Al principi de tenir l'ADSL em passava això amb l'emule. Vaig limitar el nombre de connexions i també la pujada i baixada de Kb i es va acabar el problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3]
|
|
|
|
|