Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ja tinc estació méteo (Llegit 819 vegades)
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14097

|
Heeey amics !! M’acaba d’arribar una Oregon WMR968! Buaaaa..… que content que estic…  Demà a veure si puc anar a comprar un màstil i començar-ho a muntar tot … sinó doncs la setmana que ve… Aquí tots els components que m’han arribat :
Consola WMR 968, consola WMR 112 (només per visualitzar les dades), el termo-baro-higro interior, els 3 sensors exteriors amb els seus transmissors solars, un repetidor (RT 918) que augmenta uns 100 metres extres la transmissió, el cd amb el software VWS i tots els cables.

Aquesta serà molt probablement la ubicació de l’estació… que us sembla aquest raconet? És un terrat força alt i no hi ha pràcticament cap obstacle al voltant...

Aquí un esquema de com pot quedar el muntatge… m’agradaria ficar-hi un màstil d’uns 3 o 4 metres de longitud, per tal de superar alguns objectes que hi ha al terrat… tenint en compte que la paret on anirà collat fa uns 1,20m aprox. … us sembla adequat un màstil d’aquesta longitud? no crec que hi posi tensors… ja que no tinc masses llocs on subjectar-los correctament. Em preocupa força que el vent fort m’ho faci trontollar tot. Una altre qüestió referent a la ubicació del pluviòmetre… penseu que és millor col•locar-lo al capdamunt de la torreta, o bé collat damunt la paret de 1.20m ? és a dir a la barana on t’apoiaríes...

Gràcies per tot i salutacions a tothom 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21992

Nova Zodiac
|
OLE OLE!!!!!!!!!!!! M'en alegro molt!!!!! per cert, si lligas el mastil a aquesta estructura que suposo que es un estenedor, pot ser no et caldran ni vents.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Hey tiuuuu, enhorabona!! 
Y no veas que guapa la simulación de dónde irá el mástil, ja,ja,ja
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6401

Ibiza ciudad
|
Bien Riddle, ya la tienes en casa, ahora a buscar un embudo y a tunear el pluviometro oregon, que gracias al Hellman podras calibrarlo al maximo. Enhorabuena.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|