Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ajuda amb PHP-Nuke (Llegit 701 vegades)
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11363

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Hola a tothom, estic mirant de montar una petita web on ficar unes coses de meteo, apart de les meves dades, he estat mirant alguns portals i demés, i m'he baixat el php-nuke i ho he instalat a un servidor de lycos, però ara no sé com montar-ho tot, alguna cosa si que sé com va, però hi ha d'altres que no m'en surto. Creieu que el php-nuke està bé per al que vull? Hi ha alguna cosa més fàcil? Penseu que jo no tinc ni "pajolera" idea de html, ni php, ni cristo que lo fundó... Vaig triar el php-nuke, ja que per lo que havia llegit sembla força fàcil de configurar. Algú em pot donar un cop de mà?
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12996

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Buuuuuuuuufff en quin bacallà et vols fotre 
Els servidors de lycos admeten PHP ?? això es el primer que hauríes de mirar...
I si no, perquè no et fas un blog ?? ja venen predissenyats i allí poses el que et vingui en gana, fora maldecaps...
http://www.blogger.com/start

P.D. Aquest tema no sería millor posar-lo a instrumentació ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac
|
Lluis, no seria millor en un cas aixi, tirar de FrontPage?? es entorn Office, al que qui mes qui menys esta acostumat, i no es del meu gust, pero entenc que no es dificil de gestionar per un usuari amb "poca experiencia".
Jo partiria d'aqui, i despres ja aniria enbolicant mes la troca.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Lluis, no seria millor en un cas aixi, tirar de FrontPage?? es entorn Office, al que qui mes qui menys esta acostumat, i no es del meu gust, pero entenc que no es dificil de gestionar per un usuari amb "poca experiencia". Jo partiria d'aqui, i despres ja aniria enbolicant mes la troca.  Ostiaaaa frontpage ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Fot una quantitat de merda al codi de la web que es per cagars'hi... de fet tots els editors web ho fan, però aquest s'emporta la palma i a més la majoría de coses que facis amb allò, no aniran en molts de navegadors, no carregarà bé i perdras visites, apart de que et quedarà com una merda...
Si t'has de fotre al pou, fes-ho al menys amb una eina bona, el Dreamweaver, si pots aconseguir la 4 (es algo antiga) pero tens menys merda a apendre, la MX et perds. La versió 4 porta lo imprescindible per treballar una web, els límits ho posaran els teus coneixemnts del tema...
Frontpage la cagaràs, ja el vaig probar al seu día... 
I lo millor si saps html, es fer-ho amb el bloc de notas, a l'estil egarenc ès massoca el paio, li va el tecleo massiu de símbols i lletretes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac
|
Pero per un usuari sense coneixements de html, es mes intuitiu, si que hi fot mol de codi merda, pero es un primer pas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Pero per un usuari sense coneixements de html, es mes intuitiu, si que hi fot mol de codi merda, pero es un primer pas.
n'has d'apendre igual, quan es foti al davent a fer-ho, hi perdrà hores fins que no surti algo amb cara i ulls, per això es milor que el temps l'inverteixi en una eina millor... això es al que hem refereixo.
Ara bé si vol provar frontpage, evidentment que ho faci... 
Aaaahh important, amb frontpage la darrera vegada que el vaig tocar, les etiquetes amb PHP no rulaven i si ho feien, et desquadraven els marcs de la pagina.... o sigui que encara més raó per deixar-lo de banda.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|