Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fins els collons de Sapiens !!! (Llegit 740 vegades)
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Perdoneu la "rajada" però necessitava desfogar-me en públic.
Us explico l´estat de la meva suscripció a la collonuda i per a mi ja PUTA ENCICLOPEDIA DE LA METEO.
Suscripció a Novembre de 2005
Fascicles 1 i 2: Comprats al quiosc, cap problema.
Fascicles 3 i 4: Perduts desde fa 2 mesos. Reclamats 10 o 12 vegades, amb diversitat de respostes sense cap coherencia entre elles. (Prenen nota)
Fascicles 5,6,7,8: Arriben però el 8 destrossat, brut, rebregat i el pluviòmetre escardat. Ho reclamo i em prometen que ho envien de nou en una setmana. Després de 3 o 4 reclamacions, no ho he rebut ni tinc idea de si ho han reenviat o no. (Prenen nota)
Fascicles 9,10,11,12: Perduts. No han arribat i segons ells enviat desde primers de gener. Crec que és fals, perquè ni s´ho van cobrar pel banc. Ho reclamat 5 o 6 vegades amb respostes increibles. (Prenen nota)
Fascicles 13,14,15,16: Enviats desde primers de febrer ? Segur que no arribaran !!
ESTIC FINS ELS COLLONS !!!!! (********** Missatge esborrat) ***********) (Que prenguin nota)
JA M ´HE CANSAT, EM DONO DE BAIXA I EM COMPRARÉ L´ESTACIÓ A USA O ANDORRA, I QUE ENGANYIN A ALGU ALTRE, PERÒ A MI JA PROU I ESPERO QUE A NINGU MÉS DEL FORO.
SON MOLT AMABLES LES OPERADORES D´ATENCIÓ AL PÚBLIC I MOLT ETICA LA SEVA FEINA. (********** Missatge esborrat) ***********)
Perdoneu el llenguatge i les paraulotes. Normalment sóc molt educat, però és que si no no desfoga. M´he quedat a gust.
SAPIENS ? NO GRACIES !!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7023

|
Es para ponerse asi o peor,,,,,, la madre que los pario,,,,,, aqui se pasan la pelota de unos a otros y a nosotros que nos den....yo por suerte no me suscribi a sapiens... lo compre directament al kiosko y tenia todos los fasciculos semana tras semana... y por fin este pasado viernes despues de esperar un mes me enviaron el ordenador central,, que por cierto aun lo tengo en correos y tengo que ir a buscarlo......espero que este ,,,,,,,,,,,
Espero que se solucione lo tuyo,, pero veo que lo mejor es pasar de estos y comprartela por tu cuenta ...
saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
Missatges: 583
|
Aquesta es la que anunciaba el Picó?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
s2w7ku1oj
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 1
|
Certifico que normalmente es muy educado
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22671

Nova Zodiac
|
BUROFAX!!!!!!! si no reclameu per burofax no serveix per res!!!!! no sigueu ingenuus!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Cuidadín amb insultar tan alegrement una empresa en un lloc públic amb accès obert com es aquest (per moltes raons que tinguis o no), si foten una querella maldecaps més no en vulguis, et pregaría que canviessis els insults per algo no tant ofensiu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Respecto la censura aplicada pels moderadors. Encara queda alguna cosa per esborrar al principi de tot.
Però no creieu que ja està be de ser sempre políticament correcte ? No creieu que cadascu s´ha d´expressar com vulgui i assumir les consequencies ?
Es una opinió personal, i no la d´un foro. Jo hauria de poder dir el que cregui.
Que haig de fer ? *****-** en tot, per burofax ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|