Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fins els collons de Sapiens !!! (Llegit 739 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8621

Un bitxo a casa....
|
Respecto la censura aplicada pels moderadors. Encara queda alguna cosa per esborrar al principi de tot.
Però no creieu que ja està be de ser sempre políticament correcte ? No creieu que cadascu s´ha d´expressar com vulgui i assumir les consequencies ?
Es una opinió personal, i no la d´un foro. Jo hauria de poder dir el que cregui.
Que haig de fer ? *****-** en tot, per burofax ?
Jordi digues el que vulguis, el que et surti dels collons, però si hi ha una denuncia o querella per difamació per part de l'empresa, ja et passaré la factura dels advocats, ok ?? I t'asseguro que no seran 4 duros... Tú tries.  Salut ¡¡¡ El que el Garil diu té raó, ho miris com ho miris.... S'ha de procurar entre tots mirar per el bé del fòrum. Els nostres interessos sempre estaran ben guardats si el fòrum va bé. Posar una querella significa diners per als qui gestionen aquest espai virtual on tan bé estem. El significat altruïsta d'aquesta funció s'hauria de valorar evitant posar en entredit l'educació general del mateix. Tenim en compte que: es pot demostrar el malestar d'un sense necessitat d'insultar ningú en concret....
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Jordi,
Jo estic tant emprenyat com tu !! Soc solidari amb el que has dit, i em sento igual de frustat. Si et serveix una mica de consol, per aqui, en som uns quants que estem en una situacio samblant a la teva, encara que no tant extrema.
Els hi has de notificar via Burofax, sembla que es l'unica forma que entenen. Reclama que et retornin els diners o el que necessitis.
Amb el que fa el forum, s'ha d'anar amb compte, ja que esta en un espai public, i en poden fotre a tots, als responsables i als que en fem un bon us.
Llastima de haber arribat tard, per els insults. 
Salut !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22671

Nova Zodiac
|
Per que no el bloquejes?? aixi caura en l'oblit i tema zanjat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|