Autor
|
Tema: Rebuda de Carta de Sapiens (Llegit 5016 vegades)
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Jo no tinc res !!! Ni carta, ni Sensor, ni fascilces !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21925

Nova Zodiac
|
Apuntats tots menys tu MeteoVila 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Artik
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 82
|
Jo també he rebut la carteta....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
elkeid
Estrat

Desconnectat
Missatges: 12
|
Be, això sembla que ja esta ben encarrilat, acabo d’arribar a casa i he trobat la carta de Sapiens … diu que durant el mes d’abril em faran arribar el sensor bo. A veure si es veritat!!!
PD. m'havia colat i ho he possat al topic del burofax, jeje...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Apuntats
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

Nova Zodiac
|
Esperem que si, seria una bona neteja de cara per part de Sapiens
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
.......... van fer la col.lecció per quiosc o llibreria...Sàpiens també disposa de les dades...Els ho notificarà tambe?...o be, com ja van senyalar...faran una crida mitjançant CatMeteo?
Han de disposar de les dades, com bé assenyales, doncs els hi han enviat o enviaran la consola, no ? Aleshores només "una crida" via CatMeteo, no sembla pas un tractament just d'aquests clients. exacte, tothom hauria de rebre carta.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
Ja tinc la carta........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
.......... van fer la col.lecció per quiosc o llibreria...Sàpiens també disposa de les dades...Els ho notificarà tambe?...o be, com ja van senyalar...faran una crida mitjançant CatMeteo?
Han de disposar de les dades, com bé assenyales, doncs els hi han enviat o enviaran la consola, no ? Aleshores només "una crida" via CatMeteo, no sembla pas un tractament just d'aquests clients. exacte, tothom hauria de rebre carta. Sònia, jo amb tu (si m'ho permets) vull fer especial seguiment...atès que ho has fet per quiosc i pots ser una de les que "caiguin" de la llista...i si no ho reps tu...jo no estic satisfet...si en una setmana no has rebut carta...reclamem directament...amb nom i cognoms d'acord
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|