strat
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 61
Baix Penedès
|
Per aquí al Baix Penedès tampoc ha arribat cap carta grgrgrgr a veure quan arriba...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7923

M'agrada força la Tardor !!!
|
Avui m ´ha arribat la carta a mi ara a esperar a l ´abril per tenir el desitjat sensor bo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Casmoquigue
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 4
|
Yo tambien he recibido la carta de Sapiens, aunque hubiera preferido que lño pusieran tan detallado como en los e-mails. Y no dejemos que decaiga la presion sobre Sapiens
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Apuntats
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
clarillo
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 58

|
Hola a todos.
Yo también acabo de recibir la carta de Sapiens Publicaciones referente al Termo-Higrómetro.
Un saludo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Che, porte uns dies que no he pogut conectar-me y precisament hui que anava a vore com va el tema de la reclamacio vaig y me trobe la carteta, y de seguida me he clavat al foro y veig que esteu tots revolucionats Aixina que per seguir la tradicio, apunteu-me com que m'ha arribat la carta.
A vore si arriba abril yaaaaaaaaaaa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
peratot
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 38
|
Bon dia,
Soc nou en molts aspectes
Nou amb el tema de la meteorologia Nou en el forum catmeteo Nou amb l'estacio Oregon per fascicles. (per cert joja l'he rebuda l'estació.
He estat llegin per el forum el tema del termo higrometre, Quan vaig rebre el dolent no hem vaig fer cas (pobre de mi) i ara estic veien que esteu mot ben organitzats per aconseguir l'aparell bo.
Jo he fet la col.lecció en un quiosc. Algu hem pot dir que es el que haig de fer per quepugui disfrutar del nou aparell termohigro?
Gracies a tots i ens anirem veiem, ja que aquest es un mon molt apasionant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
marcv
Cumulus