Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Considereu fiables els valors que us dona la vostra estació meteorologica? (Llegit 791 vegades)
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6320

Ibiza ciudad
|
Yo particularmente, con respecto a las temperaturas, las encuentro muy fiables, el viento, me temo que las oregon debido al exceso de tiempo que hay entre toma y toma (12 segundos) pierde muchos golpes de viento, durante dos meses tuve la oregon y la davis junta una con otra con separacion de 3 metros, y el tema del viento era donde la oregon flaqueaba, las temperaturas clavadas las dos, diferencias como mucho de 0,2ºC, y en el tema de la lluvia las dos se comportaban igual. Ante lluvias intensas esta claro que las automaticas pierden algun dato, cosa que ahora podre comprobar, ya que me he comprado un hellman 120 y podre tener la oregon algo mas controlada con respecto a la lluvia. Por lo general como he dicho antes los encuentro muy fiables. Un saludo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3302

Dime de dónde vienes...
|
Jo l'anemometre un pel xungui, encara que el tinc prou elevat. El higròmetre uns 10% per baix de la real, i pel que fa a la temperatura, la asquerosa illa de calor nocturna.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22067

Nova Zodiac
|
Amb la Oregon no crec les mesures de velocitat del vent......... no m'acaba de fer el pes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22067

Nova Zodiac
|
Ja, totes les dades que penjo relatives al vent son de la Davis
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3003

Els reis de juliol...
|
En el meu cas i crec que coincideixo amb la resta...
- La temperatura, gràcies al abric Davis son exactes, contrastades amb altres observatoris de la zona. - La pluja amb el Hellmann i coincideixen, tan sols un desviament de 0.9 mm en les ultimes plujes, (sobre un total de 110 mm) - Humitat també clavada, i no cal dir la pressio. - L’únic tema que veig una mica diferent es el vent... el temps de resposta es llarg i fa que es perdin cops de vent.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|