Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: 1ª penjada del vws (Llegit 1173 vegades)
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12846

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Se dice que si reproducis el CD de instalación de Windows al reves escuchas a Satanas incitandote a que le adores". Bahh eso no es nada. Si lo reproducis al derecho se instala el Windows .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22004

Nova Zodiac
|
Ets la ostia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2963

Els reis de juliol...
|
Bon dia…
La tempesta ja ha passat…
Cronologia dels fets…
20:00 Copia de seguretat de totes les dades importants, vws, web, etc… 20:15 Parada total del vws Inici formateig del disc dur i instal·lació  Instal·lació vws 20:50 Recuperació dades vws Arrancada de l’estació… PROBLEMS… Les gràfiques parteixen de 0, no fot cas de la base de dades acumulada, cony, començo a fotrem nerviós… Torno a restaurar el vws Res de res… 15 minuts mes tart segueix ‘res de res’ Deixo un missatge al fòrum, no contesta ningú, la gent estarà sopant… Parlo amb Meteosse, diu que ell ho ha fet moltes vegades i cap problema… Començo a pensar que la errada estarà en la instal·lació del  Son ja les 21.45, menjo una mica…, la dona a dormi, jo alucinant De cop, JODEEEEEEERRRRRRRRR!, el havia modificat el rellotge de la maquina i estava en data 16 de març… el pobre vws ja feia el que podia, però en els últims 7 dies no tenia cap dada… COLLOOONNSSSS, i raó que tenia!!!! 21:50 torna a restaura el directori complet del vws, i arrancada perfecta… Uffff!… De 22:00 a 01:00 reinstalació dels programes mínims per el funcionament de l’estació i la programació de la web. 01:30 a dormir… 05:00 Dutxa i rapit al carrer que RENFE t’espera…
Estic a la feina, i de moment tot funciona…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 108

|
Jo vaig tenir un amic que anava aixis de estresat...... 
En calma que no es la edad adecuada per fer tonterias.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3313

Dime de dónde vienes...
|
Bon dia… La tempesta ja ha passat… Cronologia dels fets… 20:00 Copia de seguretat de totes les dades importants, vws, web, etc… 20:15 Parada total del vws Inici formateig del disc dur i instal·lació  Instal·lació vws 20:50 Recuperació dades vws Arrancada de l’estació… PROBLEMS…Les gràfiques parteixen de 0, no fot cas de la base de dades acumulada, cony, començo a fotrem nerviós… Torno a restaurar el vws Res de res… 15 minuts mes tart segueix ‘res de res’ Deixo un missatge al fòrum, no contesta ningú, la gent estarà sopant… Parlo amb Meteosse, diu que ell ho ha fet moltes vegades i cap problema… Començo a pensar que la errada estarà en la instal·lació del  Son ja les 21.45, menjo una mica…, la dona a dormi, jo alucinant De cop, JODEEEEEEERRRRRRRRR!, el  havia modificat el rellotge de la maquina i estava en data 16 de març… el pobre vws ja feia el que podia, però en els últims 7 dies no tenia cap dada… COLLOOONNSSSS, i raó que tenia!!!! 21:50 torna a restaura el directori complet del vws, i arrancada perfecta… Uffff!… De 22:00 a 01:00 reinstalació dels programes mínims per el funcionament de l’estació i la programació de la web. 01:30 a dormir… 05:00 Dutxa i rapit al carrer que RENFE t’espera… Estic a la feina, i de moment tot funciona… Qué crack...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Els reis de juliol...
|
Bon dia… La tempesta ja ha passat… Cronologia dels fets… 20:00 Copia de seguretat de totes les dades importants, vws, web, etc… 20:15 Parada total del vws Inici formateig del disc dur i instal·lació  Instal·lació vws 20:50 Recuperació dades vws Arrancada de l’estació… PROBLEMS…Les gràfiques parteixen de 0, no fot cas de la base de dades acumulada, cony, començo a fotrem nerviós… Torno a restaurar el vws Res de res… 15 minuts mes tart segueix ‘res de res’ Deixo un missatge al fòrum, no contesta ningú, la gent estarà sopant… Parlo amb Meteosse, diu que ell ho ha fet moltes vegades i cap problema… Començo a pensar que la errada estarà en la instal·lació del  Son ja les 21.45, menjo una mica…, la dona a dormi, jo alucinant De cop, JODEEEEEEERRRRRRRRR!, el  havia modificat el rellotge de la maquina i estava en data 16 de març… el pobre vws ja feia el que podia, però en els últims 7 dies no tenia cap dada… COLLOOONNSSSS, i raó que tenia!!!! 21:50 torna a restaura el directori complet del vws, i arrancada perfecta… Uffff!… De 22:00 a 01:00 reinstalació dels programes mínims per el funcionament de l’estació i la programació de la web. 01:30 a dormir… 05:00 Dutxa i rapit al carrer que RENFE t’espera… Estic a la feina, i de moment tot funciona… Qué crack...  Tots els esforços son pocs, quant vols que una cosa funcioni…, avui sortia a la premsa de Granollers un reportatge parlant de l’estació i per ‘collons’ que tenia que funcionar tot ahir a la nit… 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3313

Dime de dónde vienes...
|
Bon dia… La tempesta ja ha passat… Cronologia dels fets… 20:00 Copia de seguretat de totes les dades importants, vws, web, etc… 20:15 Parada total del vws Inici formateig del disc dur i instal·lació  Instal·lació vws 20:50 Recuperació dades vws Arrancada de l’estació… PROBLEMS…Les gràfiques parteixen de 0, no fot cas de la base de dades acumulada, cony, començo a fotrem nerviós… Torno a restaurar el vws Res de res… 15 minuts mes tart segueix ‘res de res’ Deixo un missatge al fòrum, no contesta ningú, la gent estarà sopant… Parlo amb Meteosse, diu que ell ho ha fet moltes vegades i cap problema… Començo a pensar que la errada estarà en la instal·lació del  Son ja les 21.45, menjo una mica…, la dona a dormi, jo alucinant De cop, JODEEEEEEERRRRRRRRR!, el  havia modificat el rellotge de la maquina i estava en data 16 de març… el pobre vws ja feia el que podia, però en els últims 7 dies no tenia cap dada… COLLOOONNSSSS, i raó que tenia!!!! 21:50 torna a restaura el directori complet del vws, i arrancada perfecta… Uffff!… De 22:00 a 01:00 reinstalació dels programes mínims per el funcionament de l’estació i la programació de la web. 01:30 a dormir… 05:00 Dutxa i rapit al carrer que RENFE t’espera… Estic a la feina, i de moment tot funciona… Qué crack...  Tots els esforços son pocs, quant vols que una cosa funcioni…, avui sortia a la premsa de Granollers un reportatge parlant de l’estació i per ‘collons’ que tenia que funcionar tot ahir a la nit…  És clar... 
Ei, i no has penjat ací el reportatge del periòdic?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Els reis de juliol...
|
Bon dia… La tempesta ja ha passat… Cronologia dels fets… 20:00 Copia de seguretat de totes les dades importants, vws, web, etc… 20:15 Parada total del vws Inici formateig del disc dur i instal·lació  Instal·lació vws 20:50 Recuperació dades vws Arrancada de l’estació… PROBLEMS…Les gràfiques parteixen de 0, no fot cas de la base de dades acumulada, cony, començo a fotrem nerviós… Torno a restaurar el vws Res de res… 15 minuts mes tart segueix ‘res de res’ Deixo un missatge al fòrum, no contesta ningú, la gent estarà sopant… Parlo amb Meteosse, diu que ell ho ha fet moltes vegades i cap problema… Començo a pensar que la errada estarà en la instal·lació del  Son ja les 21.45, menjo una mica…, la dona a dormi, jo alucinant De cop, JODEEEEEEERRRRRRRRR!, el  havia modificat el rellotge de la maquina i estava en data 16 de març… el pobre vws ja feia el que podia, però en els últims 7 dies no tenia cap dada… COLLOOONNSSSS, i raó que tenia!!!! 21:50 torna a restaura el directori complet del vws, i arrancada perfecta… Uffff!… De 22:00 a 01:00 reinstalació dels programes mínims per el funcionament de l’estació i la programació de la web. 01:30 a dormir… 05:00 Dutxa i rapit al carrer que RENFE t’espera… Estic a la feina, i de moment tot funciona… Qué crack...  Tots els esforços son pocs, quant vols que una cosa funcioni…, avui sortia a la premsa de Granollers un reportatge parlant de l’estació i per ‘collons’ que tenia que funcionar tot ahir a la nit…  És clar...  Ei, i no has penjat ací el reportatge del periòdic?  Tinc dos reportatges, el divendres de la setmana passada va sortir en una revista setmanal i avui en el setmanari de mes tirada. Be, miraré aquesta nit d’escanejar-ho i deixar-ho per aquí…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1246

|
A mi em funciona des de fa sis mesos sense problema, en la mateixa màquina que hi ha la webcam, servidor web, servidor dns, servidors ftp (2 alhora), terminal server i uns quants scripts que he fet, tot sobre windows. I per tortura dels linuxeros en més de dos anys de servei continu el windows no se'm ha penjat mai en cap de les diverses màquines que tinc rodant. El que de tant en tant es "penja" són els ventiladors per falta d'oli, però això és un altra tema. Per tant puc contradir el que diu en aquesta pàgina: http://www.oximoron.com/quees.html a la lletra W de windows. En quant al sai, un de fet a casa amb bateries de 210 Ah, aguanta uns tres dies sense alimentació, però és part d'un sistema fotovoltaic, lo millor que hi ha.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Els reis de juliol...
|
A mi em funciona des de fa sis mesos sense problema, en la mateixa màquina que hi ha la webcam, servidor web, servidor dns, servidors ftp (2 alhora), terminal server i uns quants
Perfecta, això es el mes normal, jo, ahir vaig fer neteja, per que aquesta maquina que he dedicat a l’estació portava dos anys sense tocar-se, a passat per les mans dels meus fills, a mes a mes estava dedicada a la edició de vídeo, tenia molta ‘merda’, i ja era hora de fer cau i net.
En quant al sai, un de fet a casa amb bateries de 210 Ah, aguanta uns tres dies sense alimentació, però és part d'un sistema fotovoltaic, lo millor que hi ha.
Això m’interessa i molt… ara porto una temporada que no falla, però l’estiu passat i part de la tardor, tenia saltades de llum quasi cada setmana, el diferencial saltava en un tres i no res, ara fa temps que no salta i crec que era de la maquina dels nens, que es un clonic i crec que fot figa…, ara tenim la precaució cada cop que no es fa servir de desendollar-lo de la paret i de moment la llum no ha tornat a fallar.
El tema sai no serveix, ja que les desconnexions poden ser de unes quantes hores, a casa no hi som en tot el dia…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4
|