Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: 1ª penjada del vws (Llegit 1242 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3155

Per molts anys TV3
|
Jo si tinc problemes a vegades es per talls de llum. = Ordinador apagat = Pérdua de dades.
M'instalaré un SAI per sol.lucionar aquest problema.
Ja, una cosa Timonet, saps o sabeu com recuperar la minima de la nit de la consola?, es que dona la minima absoluta des de la posta en marxa (  ) Ho senc... pero no hi ha manera...  Dons res de res... crec que ha estat sobre els 10º, pero no la se exacta... joder quina putada  Sí, ho es... a mi em cabreja molt, molt... pero com ja he dit, mai ha sigut per penjada del VWS, sino per tall de llum. Dons res, ja està decidit, faig la maquina nova i llestos… te molts programes instal·lats i així faré neteja…
Saps si copiant tota la carpeta vws es guarda tota la configuració?
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
Jo si tinc problemes a vegades es per talls de llum. = Ordinador apagat = Pérdua de dades.
M'instalaré un SAI per sol.lucionar aquest problema.
Ja, una cosa Timonet, saps o sabeu com recuperar la minima de la nit de la consola?, es que dona la minima absoluta des de la posta en marxa (  ) Ho senc... pero no hi ha manera...  Dons res de res... crec que ha estat sobre els 10º, pero no la se exacta... joder quina putada  Sí, ho es... a mi em cabreja molt, molt... pero com ja he dit, mai ha sigut per penjada del VWS, sino per tall de llum. Dons res, ja està decidit, faig la maquina nova i llestos… te molts programes instal·lats i així faré neteja… Saps si copiant tota la carpeta vws es guarda tota la configuració? Efectivament. Copia tota la carpeta, i guarda una copia de seguretat per si decàs... i ja saps, instales tot com sempre...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac
|
Timonet, pillat un Sai, que per 50 eurus ja n'hi ha que aguanten una mica, val la pena per la tranquilitat que comporta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3155

Per molts anys TV3
|
Bien, acabo de formaterar la maquina y he reinstalado todo.
El vws funciona, pero lo unico que no ha guardado son las graficas que empiezan de 0, asi como los valores de maxima y minima de hoy. ç
Teneis idea de lo que puede haber pasado?, sigue guardando los datos en la misma base de datos a continuacion de donde habia quedado hacia una hora, pero tanto graficas como extremos de hoy no salen, ha partido de los valores que tenia en el momento de arrancar.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|