Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Algoritme icones de previsió (Llegit 2113 vegades)
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Finalment he tingut temps d'ocupar-me'n. Ara el codi de verificació (prova de persona humana) només el fa la primera vegada, després tots els càlculs subseqüents els fa sense demanar cap comfirmació més, fins que es tanca la sessió del navegador. Així toc una mica els nassos, però no tant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Per fer un formulari a prova de script-kiddies pots posar un bloc del tipus: <input type="text" name="email" class="script" /> <script>document.formulari.email.value="botifarr@depag.es";</script>
A la definició del CSS: .script { display: none; } I si quan reps el formulari aquest camp té una adreça diferent de botifarr@depag.es, és que l'ha omplert un robot  Sí, però en aquest cas n'hi ha hagut prou de veure els logs del servidor amb intents de "get" plens d'una cosa semblant al vi agre, per quedar-nos en termes culinaris.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
Retornat al tema de l’algoritme de previsió que ja fa temps vàrem obrir l’amic Casacota i jo...
Al menys en el meu cas, el tema va queda aturat una vegada resolt l’algoritme. Al vaig programar en Visual Bàsic i des de llavors que dona la previ cada 5 minuts, encara que de moment mai ha estat online.
Ja fa uns dies que l’amic Casacota ha lligat la formulació del algoritme amb una representació gràfica una mica mes adient, fa servir imatges del famós “Frare del Temps” per senyalar les indicacions resultats de l’algoritme de Zambretti.
En el meu cas, era un tema pendent de resoldre. Per mes que he buscat i regirat per InterNet no he trobat imatges de prou qualitat del Frare, com per pogué fer-les servir. Finalment, ahir a la tarda tot passejant per el cas antic de Granollers, vaig trobar una botigueta que el tenien a l’aparador... aquella figureta estava allí des de feia no se quant de temps, però m’estava esperant a mi... vaig tenir la intuïció i zaasss!, ja el tinc a casa..., ràpidament li vaig fer unes quantes fotos, vaig modificar el programa que calcula l’algoritme, vaig muntar una plana web i aquí teniu el resultat:... tot això en no mes 3 hores...
Tot el muntatge respon al fet purament investigador del tema de las previs automàtiques, fen servir paràmetres de la pròpia estació i agafant-ho sempre com un joc molt saludable. Feia molta il·lusió pogué lligar l’algoritme de Zambretti amb la figureta del Frare de tota la vida.
Per les previs fetes de forma mes acurada i seriosa, ja tinc les que faig a la entrada a la web a diari. El Frare del Temps de Casacota: http://www.casacota.cat/teranyina?num=1173963562
El Frare del Temps de TempsGranollers: http://www.tempsgranollers.com/frare_temps.html
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Ostres tu, ara mateix no marquen pas igual!
|

frare.jpg (72.97 KB, 479x636 - vist 57 vegades.)

frare2.jpg (54.75 KB, 350x466 - vist 56 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
En el meu cas, era un tema pendent de resoldre. Per mes que he buscat i regirat per InterNet no he trobat imatges de prou qualitat del Frare, com per pogué fer-les servir. Finalment, ahir a la tarda tot passejant per el cas antic de Granollers, vaig trobar una botigueta que el tenien a l’aparador... aquella figureta estava allí des de feia no se quant de temps, però m’estava esperant a mi... vaig tenir la intuïció i zaasss!, ja el tinc a casa..., ràpidament li vaig fer unes quantes fotos
Doncs jo vaig mirar i trobar imatges inservibles però interessants, com aquest frare italià de finals del segle 19:
Estava dins un quadre amb un vidre, i el frare ja era com el que coneixem, només el fons canvia.
Essent que tinc uns quants amics monjos, els volia demanar temporalment un hàbit per a fer fotos reals fent jo mateix de frare... queda pendent!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|