Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Respecta del vent (Llegit 748 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3238

Vilafranca 2001
|
Al menys en el vws, jo creia que era una falta de sincronisme del programa, ja que les gràfiques el programa les treu de la base de dades que grava cada minut en el meu cas..., però no sempre coincideix la informació amb lo que li arriba de la consola, aquesta envia cada quart de minut, mentre que a la base de dades queda gravat el valor del moment que inserta el registre..., per això en el tema del vent quasi mai coincideix. Eingggg!!, aquest no soc jo... es el de la Davis..., ell està a 190 mt i jo a 170 mt Jolin... l'he cagada...  Que va, al ordenar-ho per vent, t’ha sortit la Davis en primer lloc. De totes maneres, en les gràfiques de la Davis no passa en tot el dia dels 35 km/h i te registrat aquest valor a MeteoClimatic de 64 (  ) Crec que no es necessari que surten les ratxes el les gràfiques de vent... al menys a mi, amb el VWS no m'apareixen les ratxes màximes... i sé que he tingut la ratxa màxima de 35,1 km/hr. hui a les 11:38..
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Yo creo que el problema de la oregon no es que de una velocidad erronea respecto a la Davis, el problema es que no pasa de 80 km/h, pero por debajo de esa velocidad (que se da muy pocas veces en según que zonas) la lectura es correcta.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Segun he leido por ahi, la oregon recoge los datos del anemometro cada 12 segundos.  Eso, lo que hace, es que se puedan perder bastantes rachas de viento. Se puede cambiar la "resolucion" en algun sitio?? Se puede modificar el anemometro en si, fisicamente digo.?? Supongo que el anemo, llevara una especie de encoder que estara controlado por el firmware de la Oregon  Supongo que el intervalo de recogida de datos estara en ese firmware.  Alguien sabe algo de esto.?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Segun he leido por ahi, la oregon recoge los datos del anemometro cada 12 segundos.  Eso, lo que hace, es que se puedan perder bastantes rachas de viento. Se puede cambiar la "resolucion" en algun sitio?? Se puede modificar el anemometro en si, fisicamente digo.?? Supongo que el anemo, llevara una especie de encoder que estara controlado por el firmware de la Oregon  Supongo que el intervalo de recogida de datos estara en ese firmware.  Alguien sabe algo de esto.?  No, no lleva un encoder, simplemente es un relé reed y un imán, lo único que hace es contar las veces que pasa el imán por delante del relé, esto llega al emisor que, para ahorrar batería, envia los datos cada 12 seg. No creo que se pueda modificar fácilmente (ni difícilmente).
Por cierto, ¿se puede saber que c*** haces un sábado a estas horas posteando en lugar de irte de marcha tú que puedes?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Etoy haciendo tiempo mientras la parienta se pone guapa. Lleva ya casi 2 horas. Mujeres, ya se sabe. Ya me voy.
A10
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|