Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Sou meteorosensibles? (Llegit 331 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Meteorosensible vol dir que t´afecta tant els canvis de temps com als aparells de la teva estació. Jo sí. Aquesta nit m´ha costat dormir amb el vent que ha fet, i ara ja no hi ha manera d´aclucar l´ull amb el vent que fa (45 km/h a Girona, vent del S). Els canvis de temps m´afecten molt. El vent em posa nerviós, sobretot si és de ponent. Si ve una onada de calor em despullo encara que estiguem al pic de l´hivern, amb una refrescada forta a l´estiu necessito una mica de roba, sobretot al llit. I vosaltres?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22566

Nova Zodiac
|
A mi de vegades hem passa que quan baixa molt sobtadament la pressio hem be com una caparrassa, pero anar a dormir amb vent.......m'encanta!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5137

Cati.El Tossal nevat.
|
Jo sí.
El vent, i sobretot si es de Ponen, hem crea una sensació de desasosegamen forta.
La Pluja, sobretot si es moderada i persisten, hem crea una sensacio d'equilibri i pau.
El fret hem produix una sensació d'optimisme.
Les tronades, una sensaciò contradictoria; d'una banda nerviosisme i d'altra optimisme.
El Picó, te una xarrada que es diu " Com afecta El Temps a les persones" i Josep Pla sempre ha mantes que la Tramontana ( el vent sec ) afecta a les persones ( parle de L'Emporda) després es va donar una explicació Física referida a que el vent sec va carregat de ions positius (que aporten "desequilibri" i electroestasis).
Hem sembla un Tópic mol interesan.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Jo sóc bastant sensible amb les baixades de pressió sobtades, noto con una sensació al cap..no podria dir que és un dolor, més bé és com una petita sensació de pressió. Tambésolc notar quan ha d'haver una bona tronada, es podria dir que perceb l'electricitat de l'ambient, eixa quietut pre-tronada...tinc més d'animal que de humà...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5137

Cati.El Tossal nevat.
|
Ah¡ se m'ha oblidat diro. La Calor i sobretot si es humida es el fenómen meteorologic que mes m'afecta. Hem deixa totalmen pansit.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|