|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2979

|
El menú: - Sípia flambejada a l'aroma de cafè - Popets a l'estil de Maó (amb salsa una mica picant) - Coïsses a la crema de gin xoriguer (i molt pa per sucar les salses!!) - Arròs caldós de bromàntil (llamàntol, llumantu, bugre...) 2 plats per barba - Vi blanc d'agulla Mare Nostrum - Xerrup de llimona - Cafès i copes - "Xupito" de Xoriguer Dec 20 euros al Cruck  I hem quedat que s'ha de tornar a fer un altre dia  Collons nens y despres a currar tu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6864

|
El menú: - Sípia flambejada a l'aroma de cafè - Popets a l'estil de Maó (amb salsa una mica picant) - Coïsses a la crema de gin xoriguer (i molt pa per sucar les salses!!) - Arròs caldós de bromàntil (llamàntol, llumantu, bugre...) 2 plats per barba - Vi blanc d'agulla Mare Nostrum - Xerrup de llimona - Cafès i copes - "Xupito" de Xoriguer Dec 20 euros al Cruck  I hem quedat que s'ha de tornar a fer un altre dia 
quina pasada de menjar, poneis los dientes largos,, si haceis otra y es fin de semana me apunto,,,  Igualmente si no os importa pasarme la direccion que hara una visita,
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
|
|
|
|
Nurastorm
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1875

Maó. MENORCA. L'illa del vent
|
Em fa gràcia els popets a l'estil de Maó.
Deu ser a l'estil de Mao Tse Tung perque jo no els he menjat mai així
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Deu ser com la "truita a la francesa", que allà tampoc l'anomenen així
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8447

|
això, això em dona el mateix com li diuen...estan bonisims.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8447

|
lo millor de tot el dinar...va ser trobar-nos, cuatre persones de llocs tan separats disfrutan d'un bon menjar i una bona companyia....això no es paga amb calers....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|