Autor
|
Tema: Això pot ser interessant ... METEOCAT 2006 !! (Llegit 4910 vegades)
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3931

|
Bones a tots!!!
Collonut el video. El noi em va arribar a posar nerviós i tot. M'ho vaig passar bé ahir amb vosaltres. Vaig coneixer un munt de bona gent de per aquí. Al final però em va sortir un altre pla i no vaig poder anar al sopar. Pel que deis us ho vau passar de conya al sopar i a la festa de després
Salut a tots i a veure si algun cop vos baixau a ses Illes tots junts
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6855
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Déu n´hi do, quin dia el d´ahir. La meva ponència, les altres. El sopar, la caiguda de la tirolina. I val més que no us expliqui el que ve després, si no us partiríeu de riure durant 20 dies seguits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6864

|
Sinner,, bestial el video,, y las fotillos de la tirolina,, que alguien ponga,,,
Fue genial como he dicho antes,, nos lo pasamos en grande,,, todos increibles,,, y un gusto de nuevo conocer a gente nueva ,,,, Pileus, Low, Twin, el noi del chubasquero ,, geniales todos...
Venga esas fotillos
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19024

Un xic de Tramuntana
|
Sinner,, bestial el video,, y las fotillos de la tirolina,, que alguien ponga,,, Fue genial como he dicho antes,, nos lo pasamos en grande,,, todos increibles,,, y un gusto de nuevo conocer a gente nueva ,,,, Pileus, Low, Twin, el noi del chubasquero  ,, geniales todos... Venga esas fotillos osti Joaquin , no sabes lo que me duele el entrecuix de la dichosa tirolina , que bueno XDXDD 
acabe llorando de risa tu , la imagen de ti volando hacia arriba la tengo bien presente 
voto por hacer una trobada exclusiva de tirolina
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6864

|
Sinner,, bestial el video,, y las fotillos de la tirolina,, que alguien ponga,,, Fue genial como he dicho antes,, nos lo pasamos en grande,,, todos increibles,,, y un gusto de nuevo conocer a gente nueva ,,,, Pileus, Low, Twin, el noi del chubasquero  ,, geniales todos... Venga esas fotillos osti Joaquin , no sabes lo que me duele el entrecuix de la dichosa tirolina  , que bueno XDXDD  acabe llorando de risa tu , la imagen de ti volando hacia arriba la tengo bien presente  voto por hacer una trobada exclusiva de tirolina 
Hay que tener un PAR para subirse a la tirolina,, la jodia,,,, y con el sinner al lado mas peligrosa todavia,,,,,,,,,, una foto mia ppor los aires hubiera sido genial
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14110

|
Hola a tothom !! encara no havia pogut connectar-me...
Quina festa!! tremenduu.... ara penjaré el repor hi hi hi
Gràcies a tots per ser així !!! 
fins la pròpera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|