albertcv
Estrat

Desconnectat
Missatges: 13
|
Hola, Fa poc temps que tot aquest tema em té atrapat i desconeixia aquesta col.lecció de fitxes i de la estació Oregon. Encara es pot fer aquesta col.lecció o ja està acabada? On hauria d'anar? és que he preguntat a la llibreria on de normal compro i no en saben res.
salut !
albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22671

Nova Zodiac
|
Hola Albert, i Benvingut a la familia. Et passo el telefon de Sapiens d'atencio al client, i els hi preguntes.
902.15.10.50
De dilluns a divendres de 9 a 21h
Sort!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albertcv
Estrat

Desconnectat
|
Gràcies Empordanet !!!
Doncs acabo de trucar i ja estic apuntat !!! Segons m'han informat, van per la segona edició que va començar al setembre passat. Ens uns 20 dies haig de rebre de cop tots els fascicles que han sortit fins ara per posar-me al dia i a partir d'aquí 4 cada mes. Ara en tocarà pagar de cop tot el que ha sortit i després uns 39.80/mes...
Quin serà el preu final de tot?
Merci
Albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22671

Nova Zodiac
|
Si no m'he d'escontat son 6 rebuts de 39.80 i un darrer de 19.90 per tant 258.7 euros / 43044 pesetes, aixo si, mira per el foro d'instrumentacio que tens una pila de temes que hi ha molta informacio pel que fa al montatge, instalacio i soft.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Sense ànims de desanimar-te, només voldria referirte a un fil, perquè llegeixis sobre la meva experiència. Jo la vaig començar aquest novembre i dubto que aconsegueixi acabar-la completa. Estic reclamant cada setmana, sense resultats. Crec que no tenen stock suficient de tots els fascicles i van enredant a la gent, per enganxar-la.
Jo de moment no he aconseguit que em reenvïn els que no tinc.
Espero qu tinguis més sort, i ja estarem en contacte. M´agradaria que em tinguessis informat dels progressos en els enviaments.
Jo gairebé et recomaria que passis de suscriure´t i busquis comprar l´estació a Andorra o als Estats Units. Tindràs menys problemes, t´ho asseguro.
Jo de moment estic a l´espectativa a veure si arriba alguna cosa que m´han promès per desena vegada, però ja he bloquejat el compte del banc perquè no em fotin ni un duro més fins que em completin el pendent.
Veuràs que amb raó els moderadors em van censurar les paraulotes, però és que s´em van inflar el collons i els tenia a punt d´explotar.
Pots llegir-ho a:
http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,2865.0.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albertcv
Estrat

Desconnectat
|
Hola JordiGPS,
Doncs després de llegir el que t'ha passat desitjo que el teu problema acabi bé i que jo no m'hi trobi... ni jo ni ningú... Per telèfon, aquest matí, tot han sigut bones paraules, com es natural..... de moment esperarem el primer paquet que diuen haig de rebre ens uns 20 dies i que serà un munt de material doncs em posaran al dia .....
Si veig que hi ha problemes amb el correu miraré si hi ha opció de passar per la seu a Barna a recollir el material però de moment esperarem a que tot vagi bé.... Per desgràcia conec alguna mala experiència semblant però era el senyor de correus que feia col.leccions gratis.. ja m'entens.....
Ja us informaré, de moment ni he pagat ni res de res.. ara esperar..
salut !
albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
A mi hem falta la una placa solar, l’he reclamat unes quantes vegades, a l’última reclamació hem van assegurar que tenen moltes reclamacions de materials pendents i que durant el mes de febrer ho enviaren a tots. Falta veure si es veritat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albertcv
Estrat

Desconnectat
|
Hola, doncs vaig trucar el 22 de febrer i em van dir 10 o 20 dies.... avui 18 de març no sé res de res... comencem bé... dilluns trucaré aveure que diuen..
salut !
albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
albertcv
Estrat

Desconnectat
|
Hola, Doncs continuo igual... sense rebre res de res... i això que em vaig apuntar per telèfon el dia 22 de febrer.. fa més d'un mes. Em van dir que el 3 de març van enviar per correus els fascicles 16,17 i 18 (crec recordar) però que de Barcelona a Mataró (30 KM) triga entre 15 i 20 dies.... que els porta una tortuga  ?
La veritat es que no he rebut res de res... crec que demà trucaré i em donaré de baixa perquè veig que si estic així i encara no he començat a rebre res això serà un via crucis llarg de passar.....
Apali.... buscaré la estació per altres camins..
albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|