Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Quiero comprar una Oregon Wmr928 (Llegit 266 vegades)
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 469

Vilafranca del Penedès
|
Hola, quiero comprar-me esta estación, pero no dispongo de mucho dinero, unos 300€ como máximo, si alguien me podria ayudar diciendome donde cmprarla o el telefono de l'objectiu de Andorra, que por lo que he visto alli estan los mejores precios, gracias.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Pots fer la col.leccio de Sapiens, i et sortiria per uns 260€. Aixo si, es per entregues i t'hauries d'esperar uns mesos, pero te l'aventatge que ve amb una enciclopedia sobre la meteorologia d'allo mes entretinguda. Si t'interessa, et passo el telefon de Sapiens d'atencio al client, i els hi preguntes.
902.15.10.50
De dilluns a divendres de 9 a 21h
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
A la pàgina www.partshelf.com aquesta estació em surt per uns 180 euros aproximadament, aquesta web es d'EUA, no se si fiar-me, sabeu els ports quan costarien mes o menys?I en quant de temps la tindria aqui¿? Merci
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22007

Nova Zodiac
|
Aqui hi ha un mail d'info, he vist que espanya surt a la llista de paisos on envien.
http://www.partshelf.com/info.html
Ja ens diras el que
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Merci, ja tinc una Neckmarine 3600, si en cas que em compri l'Oregon, pot haver-hi problemes si les poso a prop, al terrat?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Treballa amb una freqüencia de 433, espero que no hi hagin problemes, m'aconsellaries comprar aquesta estació a EUA per 180 €?Es que ho trobo molt estrany que vagi tan barata no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Berecochee
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 74
|
Yo tengo algo de experiencia en compras a los EEUU por internet. El tema de los portes, por donde mejor te puede salir es www.usps.com, si utilizas el Airmail Parcel Post, te saldría sobre los 40 dólares aprox. de portes. El problema lo tendrás en la aduana, ya que al ser un artículo nuevo, el vendedor obligatoriamente te incluirá una factura en el paquete. Entonces al entrar en España en la aduana te cobrarán el IVA y alguna tasa, que te lo puede encarecer unos 100 euros . Tu pídeles si te lo pueden envíar sin factura (es un riesgo y quizás no acepten). Echa cuentas.
Saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]