Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ubicació ideal pels pluvios. (Llegit 474 vegades)
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 372

|
Els que teniu estació de fa temps, cada quan heu de revisar el pluvio? ja sigui per netejar-lo, treure alguna brossa o perdalet mort? 
És que si el poso en un màstil massa alt i l'he de baixar cada mes per manteniment, no em compensa. Amb les Oregon això no és problema perque cada cosa va per separat i es pot posar el pluvio en un lloc més accesible que la temp o humitat, però en una Davis vantage pro2 que tot va integrat en el mateix suport (pluvio, temp i humitat) això ja no és possible, o no és tant fàcil.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6892
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Els pluviòmetres s´han de posar lluny de qualsevol obstacle, paret, arbre, muntanya o pendent per tal que aquest obstacle no creï turbulències que distorsionin les dades. Tampoc és aconsellable posar-los en una terrassa ja que també hi han turbulències pel vent. Jo netejo el pluviòmetre quan el veig brut, no ho sé, cada 2 mesos.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 372

|
Gràcies per la resposta Gerard El tens dalt d'un màstil o en un lloc més accesible? El meu problema vé perquè l'he de colocar en un màstil relativament aprop del màstil de l'antena (comunitat de veins) i clar, no estaré agafant l'escala i pujant pels terrats jugant-me el tipus cada mes per veure si està brut o no el pluvio.
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22039

Nova Zodiac
|
Cada mes.......tampoc, pero un minim manteniment si que li faig,depen de les ganes que tinc de fer el mico i enfilar-me, pero aquell plumi de colom sempre hi cau..........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6892
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo tinc el pluviòmetre Hellmann sobre un màstil de no gaire altura (1,5 m sobre el terra).
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14142

|
vaig llegir fa temps que si un objecte sobresurt X respecte el pluvio, aquest haurà d'estar com a mínim a una distància 2X d'aquest obstacle... això a la pràctica pot resultar complicat ja que no tothom disposa d'un lloc on col·locar-lo correctament... 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|