Autor
|
Tema: Servidor Web propio? (Llegit 5614 vegades)
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30235

|
Ves a la pàgina de dydns i et fas el compte, registres la dns amb la ip
Després obres el port 80 del router, et buala!
Això no es fa si tens IP dinàmica? Es que jo tinc la sort que la tinc fixa Igualment necesites registrar la ip com a domini  En comptes de registrar com a Dynamic DNS, la poses com a Static Sinner, tot això que em dius està clar, però primer vull probar la web a la màquina i quan estigui tot afinat llavors ja la faré "oficial", es per això que preguntaba si tenia que configurar alguna cosa més al Sambar. I ja de pasada, on cony s'han de ficar els arxius de la web? El sambar soporta PHP i MySql?? Gràcies per la info que em pugueu donar Diu que pot instalar php...ara...mysql...no l'he vist encara. Vols instalar un nuke o derivats, no?
Els arxius es fiquen al directori docs, esta al escriptori, a la carpeta sambar 63
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

|
Esta bé, de moment ha aguantat bé 7 conexions simultànies, mentre jo navegava sense problemes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11354

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Això no es fa si tens IP dinàmica? Es que jo tinc la sort que la tinc fixa Igualment necesites registrar la ip com a domini  En comptes de registrar com a Dynamic DNS, la poses com a Static Sinner, tot això que em dius està clar, però primer vull probar la web a la màquina i quan estigui tot afinat llavors ja la faré "oficial", es per això que preguntaba si tenia que configurar alguna cosa més al Sambar. I ja de pasada, on cony s'han de ficar els arxius de la web? El sambar soporta PHP i MySql?? Gràcies per la info que em pugueu donar Diu que pot instalar php...ara...mysql...no l'he vist encara. Vols instalar un nuke o derivats, no?Els arxius es fiquen al directori docs, esta al escriptori, a la carpeta sambar 63 Doncs si, aquesta era la meva idea, buscant per internet he trobat això: http://www.manualphp.es/articulo-instalar-php-nuke-con-appserver.html, provaré a veure que tal surt
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

|
Això no es fa si tens IP dinàmica? Es que jo tinc la sort que la tinc fixa Igualment necesites registrar la ip com a domini  En comptes de registrar com a Dynamic DNS, la poses com a Static Sinner, tot això que em dius està clar, però primer vull probar la web a la màquina i quan estigui tot afinat llavors ja la faré "oficial", es per això que preguntaba si tenia que configurar alguna cosa més al Sambar. I ja de pasada, on cony s'han de ficar els arxius de la web? El sambar soporta PHP i MySql?? Gràcies per la info que em pugueu donar Diu que pot instalar php...ara...mysql...no l'he vist encara. Vols instalar un nuke o derivats, no?Els arxius es fiquen al directori docs, esta al escriptori, a la carpeta sambar 63 Doncs si, aquesta era la meva idea, buscant per internet he trobat això: http://www.manualphp.es/articulo-instalar-php-nuke-con-appserver.html, provaré a veure que tal surt Appserver, vell conegut
L'utilitzava per muntar el php-nuke abans de pujar tot el contingut al server
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

|
Ja et veig Meteosee
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12994

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Aquesta url es del teu pc amb el server conectat ??
http://sinnerencia.mine.nu/
Acabo d'estar-hi i va pru rapid tiu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3659

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
Sinnerencia? 
Ja he entrat desde els dos pc. OK.
|
|
|
|