Autor
|
Tema: Servidor Web propio? (Llegit 5964 vegades)
|
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Ai mare de deu.....  Ferran.....Ferran....crec que lo millor seria, amb els contactes que tens, ara ja ets famos a Granollers, es que algu et deixi un server com cal, pero un de serio,........ja que aixo es mes complex de lo que sembla..... 
Quand tinguis tots el companys mirant la web al mateix temps.....pluffff.......la linea colapsada.. ja no podras fer servir la burrita...... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Hola Ferran, el meu consell es que si et fa il.lusio possar en marxa aquest projecte doncs endavant, però a efectes pràctics el millor es contractar un espai en un servidor extern. Jo ja he renovat un any més en www.aruba.it i només costa uns 20€ al any, sense límit de tràfic ni espai. Ja se que això del espai il.limitat no és cert perque seria imposible que no hi hagues límits, però per a les nostres coses ja es més que suficient. En tot aquest any només he tingut la web inaccesible un parell de vegades, un cop per culpa de aruba i un altre per culpa de Telefónica. Si al final decideixes allotjar tu mateix la web, dona-li un cop a aquesta web a on un noi explica la seva experiencia despres de fer-ho. Sembla que al principi li van tumbar la ADSL de totes les visites que rebia però en poc temps es va estabilitzar. http://www.danielclemente.com/
Vinga doncs, ja ens explicaras com et va.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Kiko's
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 382

Majorca's Paradise (39º 36' 4.2'' N - 3º 22' 56.21
|
Estar en Aruba es lo mismo (o peor) que estar en un server gratuito sin publicidad. Como la web coja un poco de tráfico "aceptable" os cierran la web inventandose mil excusas, y sino buscar opiniones sobre esta gente. Por cierto, ¿la publicidad engañosa es legal en italia? ?
Saludos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
A todo esto...acabo de montar Sambar en el pc, más que nada para probar 
Tambien he hecho lo del Dydns, y cuando entro, me sale la configuración del router. Supongo que tengo que dirigir el trafico hacia el puerto 80, como habeis dicho...
Como leñes se hace?
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
Abro el puerto 80 en el router....pero ni por esas. Que protocolo es ? Http, ya, pero no me sale como seleccionable...
(Se nota que ando perdido en este mundo, no? )
Ya tengo el server rulando....con cambio de Ip y todo
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|