Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Records del 28 de febrer passat. (Llegit 586 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7319
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ahir vaig mirar a la llibreta, i reconec que m´he equivocat, la meva memòria d´elefant ha quedat dilapidada. Va nevar a Salt, no va caure calamarsa com vaig escriure fa poc. Això sí, només va ser una nevada inapreciable, no va ni enfarinar el terra.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Prioratí
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 324
|
Falset: Dia 28 de Febrer: Max. 4,4º, Min. -4,8º, max. vent 35 km/h del NW, wind chill -11º a les 10:26 am, Precip. 0 mm. Dia assolejat.
Dia 1 de Març: Max. 1º , Min. -7,6º, max. vent 15 km/h del W, wind chill -12º a les 9:32 am, Precip. 8 mm ( 15 cm de neu) . Dia amb precipitacio de neu desde les vuit del mati fins les dos de la tarde, despres va sortir el sol. Cal destacar que va estar nevant amb temperatures de -7º i -6º, la neu era pols.
|
|
|
|
|
En línia
|
Falset (Priorat) 400msnm , Tª mitj. anual 12,7º
|
|
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Bufff tot el dia estic recordant-ho, menut dia . Aci es va posar a nevar al migdia com poques vegades ho he vist, menuts draps de neu que cauien , i va seguir nevant fins a la matinada , encara que ja no en tanta força com per la vesprada, al dia seguent Otos estava aixina:

Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Després de la decepció de les anteriors vegades frustrades, me'n vaig anar a dormir tranquilament, fiuns que a les 6h, vaig sentir que el meu pare tornava a pujar del carrer, cridant-me per tota la casa, em va despertar i em va dir que nevava. Vem sortir tots en pijama i sen-se abric al balcó i vaig posar-me a fer fotos com una "posesa". No vaig anar a clase i em vaig pasar el matí anant a explorar la part alta de la montanya a veure com estaba la cosa, l'endemà va tornar a nevar, amb menys intensitat.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 216

|
Jo el diumenge estava a la Vall de Núria, el més fort va ser dilluns al matí, que em va trucar ma mare que estava nevant a Barcelona, mentres allà fotia un dia esplèndit, però amb mooooolt fred, però mooooolt! Alguns termòmetres van marcar -20º, i sort que no feia vent, pq sinó ens haguéssim mort tots... així que no vaig veure la nevada del meu barri... ohhhhhhhh
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Doncs un dia amb molta il.lusió, no es freqüent veure nevar a Tarragona, encara que aqui ho va fer el dia 1 de bon matí. Vaig sortir corrents amb la càmara al carrer abans d'anar a treballar, llàstima que durés tan poc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|