QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181

Llams i trons
|
Degut a un reset que vaig fer fa uns dies (ja vaig rebre les oportunes bronques en aquell moment, o sigui que no matxaqueu, please ) tinc l'històric de pluja malament. Si el modifico l'agafa, però al cap d'una estona (suposo que quan refresca la informació) es torna a perdre. Us adjunto imatges de com ho tinc:

Algú em pot dir com arreglar-ho? Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
chiwaka
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 113

|
Prova de posar en el settings calibration a offset la quantita que vols i axí ho anira sumant si tenies 58mm, poses +58 i en principi funciona. Ami hem va pasar que sense voler es va tombar i marcava 6 litres de mes en un dia que no havia plogut, vaig pòsar -6 al offset i tot arreglat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
Gràcies.
He estat putinejant i me'n he adonat que en els registres diaris, fina al 6 de febrer (suposo el dia que vaig fer el reset) hi marca 58 mm com a min i com a màx. Ara tot just havia començat a corregir dia a dia, posant-hi els 58. Ja et diré com acaba.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
No me'n surto... Puc canviar dia a dia correctament. Fins a avui que no hi ha manera... 
Alguna suggerència??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
Introduïr-les manualment a on?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Si tens dades des de fa un periode curt de temps i les tens guardades a altre lloc... crec que seria el millor.
Per a introduir-les, pots fer-ho des de Rainfall.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|