Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Domini .CAT ? (Llegit 314 vegades)
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Suposo que sabeu que els dominis .cat ja són operatius i es poden registrar. No sé a qui correspondrà, però aporto la idea d´agafar el domini meteo.cat o catmeteo.cat per aquest foro.
No sé de quina manera es podria financiar el tema entre tots, pero de moment llanço la idea, i en podem començar a parlar si ho creieu oportú.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181

Llams i trons
|
Hi estic totalment d'acord.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BERINE
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 65

www.tempsCAT.com
|
JO TAMBÉ HI ESTIC D'ACORD. A MÉS VAIG SER I SÓC DELS ADHERITS A LA CAMPANYA DELS QUE DONEN SUPORT AL .cat I .ct. US ADJUNTO L'ÚLTIM e-correu QUE VAIG REBRE, ES INTERESSANT: -----Mensaje original----- De: Fundació puntCAT [mailto:info@domini.cat] Enviado el: martes, 21 de febrero de 2006 19:35 Para: adherits@domini.cat Asunto: [adherits .cat] Avui us estem enviant els codis per a registrar DILLUNS DIA 27
Benvolguts/des adherits a la campanya per un .cat.
Tal i com us vam anunciar dijous passat, avui rebreu els codis individuals que necessiteu per a enregistrar el domini .cat. (ja hem començat a fer la tramesa, però tenint en compte que hi ha més de 65.000 correus individuals a enviar trigarà unes hores en arribar a tothom). Conserveu el correu amb els codis, s.u.p.
La Fundació puntCAT ha destinat l’import del Premi nacional d’Internet a aquesta promoció, per tal d’agrair-vos el vostre suport, i fer que els vostres dominis personals siguin molt assequibles, ja des del període de llançament.
Recordeu que podreu sol·licitar els vostres dominis A PARTIR DE DILLUNS DIA 27, A LES CINC DE LA TARDA (hora catalana). Però no abans. El període de la promoció estarà obert fins el 21 d’abril del 2006.
* Com em puc registrar ?
Consulta: http://www.domini.cat/com_registrar.html
* Quins registradors participen a la promoció?
Divendres en el segon mail amb els codis us farem arribar els registrdors concrets que participaran en la promoció.
* Quins noms puc registrar?
Els vostres noms (variacions de noms i cognoms de qui va donar suport a la campanya i rep els codis).
* I altres noms?
Els noms que no sgiuin variacions/combinacions del vostre propi nom els podreu registar, però un cop acabi el període de registre obert. Podreu utilitzar els mateixos codis per a identificar-vos, però no tindreu el preu promocional especial per a aquests altres noms.
Moltes gràcies un cop més pel vostre suport, esperem que hagueu rebeu els codis.
Fundació puntCAT http.//domini.cat
|
|
|
|
|
En línia
|
tempsCAT.com - Artès | Sallent | Sant Quirze del Vallés
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Amb tots els respetes... aquesta pàgina es per a Catalunya?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3877

La natura sempre té l'última paraula...
|
Si només fos per Catalunya si...però amb tots els respectes cap els germans catalans...no tots som catalans aki...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Si clar, potser hauria de ser mogut cap un altre tòpic. El vaig obrir jo aqui a instrumentació, perquè és on acostumo a entrar i perquè té a veure amb internet, ADSL, etc. 
Però si els moderadors ho creuen que ho traslladin on creguin. 
Com molt be diu el Sergi, el domini .CAT te a veure amb la llengua, no amb territori. I suposo que estarem d´acord en que parlem català, cadascú en la seva variant.
Només proposava agafar el domini per marcar-nos un punt, ara que ho acaben d´obrir i que no ens el foti algu altre de fora del foro, però no té massa importancia, en fi ..., només era per donar suport al domini .cat i ser uns més que el facin servir i el recolzin.
Sino, ho fem nosaltres, segur que algú agafarà: "meteo.cat" sona collonut i suposo que de la Generalitat, sino està demana ja, ho demanaran i serà una web oficial. quan podria ser "nostre".

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|