Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Llistat de persones que vindran al Meteocat (Llegit 586 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
M´agradaria ambientar-me i saber quines persones del fòrum vindran al Meteocat per escoltar la meva conferència (i la d´altres companys). Gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
No sé si tindré humor per venir. M´agradaria venir per convéncer en Martin Vide de treballar a Barcelona de lo que sigui, marxar d´aquesta puta Girona i puto Salt, que em consideren un boig, jo que sóc molt més intel.ligent que tots els que són jefes meus!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
La llista ...
TRAMU PILEUS LOW PRESURE SINNER TWIN LLAVANTANINI GERARD TAULÉ SANTFELIUENC RIDDLE SEGARRÓ COTA SUMERETA METEOCOLL
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
Gerard! Egarenc i jo també vindrem tinc ganes de venir a escoltar-te, segur que entabanaràs al Vide... vinga, que després anirem tots a celebrar-ho 

[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14532

|
Osti... de PM gea
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
Moltes gràcies amics. Avui ja em trobo una mica millor, he parlat amb diverses persones d´això i em diuen que no m´amoïni. Suposo que tinc por de que aquesta gent em puguin dir que jo hauria d´estar tancat al psiquiàtric de Salt, que segur que ho diran al judici, l´altre ja ho van fer. Però no m´ensorraran, portaré moltes proves demostrant que tinc aquesta depressió per culpa d´ells. I que la meva germana té depressió també per culpa d´ells. Aquests malnascuts no se´n sortiran amb la seva.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|