Autor
|
Tema: Nou radar meteorològic a Tivissa (Llegit 1720 vegades)
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 3136

|
Y la tramontana no val per aquests cacharros??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
No voldreu que els possin al mig de Barcelona, no...?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
cerç
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 517
|
Això que diuen del impacte paisagístic, hi han vegades que tenen raó. Ara a Tortosa han fet un parc eòlic i la veritat, bonic no és gaire, un dia que tingui l'oportunitat ja us penjaré una foto del nou skyline de la Serra del Boix
no, està fet per arquitectes paisajistics , integren tot el que fan, a l´entorn .... t´ho puc assegurar.... i jo els parcs eòlics, els veig com la energia renovable que es.... inclús penso que qui els te al seu territori s´ha de sentir orgullos .... si algun dia em posen ventiladors d´aquests a tota la serra cavallera, no seré pas jo el qui estigui en contra .... d´alguna forma tinc que fer anar el frigo, no...
La setmana passada es va intal·lar el primer aerogenerador al poble de Vilalba dels Arcs (Terra Alt). Un veritable monstre: lo pal fa 80 metres i el diàmetre de les aspes, crec, que 30.
I encara en falten 179 més repartits per 8 pobles de la Terra Alta + més una línea d'Alta Tensió per evacuar tanta energia produïda.
El nou radar de Tivissa segur que tindrà poblemes en els ecos que generà aquest immens parc eòlic que vol destroçar part de la meua comarca: la Terra Alta
Jo no estic en contra de les energies renovables, al contrari, però si de la massificació i del malgastament que es fa de l'energia que es produeix, ja que cada vegada va en augment
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|