|
|
lluis
Estrat

Desconnectat
Missatges: 8
|
Hola!
Jo també estic pensant en muntar una webcam i el que necessito en el meu cas és una càmera de xarxa o càmera IP.
A aquestes càmeres se'ls assigna una adreça IP i es connecten directament a la xarxa. Jo no puc utilitzar una càmera convencional USB perquè tinc l'ordinador massa allunyat del lloc on vull col·locar-la.
Dins de les càmeres IP hi ha les inalàmbriques, que he vist que són força cares i les normals, però he trobat pocs llocs on en venguin. A veure si algú ens pot donar més informació.
Gràcies,
Lluís.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6323

Ibiza ciudad
|
Pues tan sencilla como la que tengo yo, visita mi pagina web y la imagen de la web de la pagina principal es una webcam quick messenger de estas de 30€, ahora habran bajado mas, la tengo puesta en la ventana, no es que sea una maravilla pero algo te dice, ahora estoy a la espera que me llegue una axis 206w, esta la pondre en Sant Antoni, pero esta ya es de bastante mas calidad.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3691

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
También tengo una creative. Como dice mandorlini funciona bien, por el precio.
La tengo con un alargo de 5m. y sin problemas
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3544

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Próximamente vais a fliparrrrrrr... 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
COÑO!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6323

Ibiza ciudad
|
Anda la ostia, entre el Datta-Pc y esto nos haces la boca agua, que tal la simagenes de este artilugio?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3544

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
La calidad es buenísima y tiene un zoom óptico de 10x. Se pueden controlar los movimientos remotamente (dos ejes más rotación de 270º) y permite enviar las imágenes directamente a la web a través de FTP sin necesidad de PC. De momento la tengo instalada y funcionando en el garage en plan pruebas. Prefiero no mostrar imágenes hasta que la tenga instalada en el mástil (más que nada porque se vería un desorden...).
Próximamente en sus pantallas...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|