Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Xics, lo bo s'acaba (Llegit 431 vegades)
|
|
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Per als que els agrade el fred si, però per las que ja estan cansats del fred, ahi m´inclieixc jo, no, encara que una nevadeta encara estaria be, ara toca primavera , que esperem que ens vinga plujosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9577
|
Ya también tengo ganas de que empiece a llegar el calorcito y alguna tormentilla... Estoy harto del viento, que ya lleva muchos días soplando con insistencia en esta zona Qué hartazón... Ni se puede salir con la bici, ni nada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22668

Nova Zodiac
|
Doncs personalment hem sap greu que s'acabi, m'agrada mes el fred que la calor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
-Llevant-
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3026

Tempesta extrema a l'interior de l'illa (6-set-05)
|
La primavera suele traer nortadas y frío. Es común en Abril q nos entre la ISO 0 y por ejemplo las minimas de marzo y abril suelen ser más frías que las de diciembre y noviempre, respectivamente. A mi me parece q todavia nos queda frío aunque obviamente enero y febrero ya han pasado. Pero vamos por mi, q vengan ya de una vez las máximas de 25ºC q ya estoy cansadito de ir cada mañana a la universidad con un frio de cojones xd. s2
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
emigra en verano.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ENNRIX
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1402
|
emigra en verano.....  Jejej, es lo bueno que en verano no estoy en Córdoba  Me voy al pueblo, donde es difícil pasar de 30º y subir de 15º por las noches
|
|
|
|
|
En línia
|
El tiempo en Córdoba - Vistalegre. Clima mediterráneo-oceánico semicontinentalizado. Período 1994-2005: 18,8ºC y 828,0 mm.Máxima: 45.1º 23.07.1995 Mínima: -6.2º 28.01.2005 
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 7321
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Sí, a mi tampoc m´agrada gaire la calor. Però en fi, totes les estacions tenen el seu encant. A partir d´ara veurem tempestes, pedregades, calamarsades, vents forts i encara alguna glaçadeta sobretot a les Deveses i a Sant Daniel.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30864
|
Buf..doncs jo ja tinc unes ganes....
Per fí desenvolupaments convectius, tempestes nocturnes, seguiments fins la 7:00am buscant l'enclusa que s'apropa
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3