Autor
|
Tema: Consells per comprar-me un pluviòmetre com Deu mana (Llegit 8716 vegades)
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3863

La natura sempre té l'última paraula...
|
jejeje, eixa serà la segona adquisició!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3863

La natura sempre té l'última paraula...
|
Hola, acabo de rebre el pluvio oregon i ja tinc el primer dubte: hi havia una gometa negra al lloc on es posen les piles del recipient del pluvio que només extreure la tapa ha caigut i no puc tornar a posar al lloc. És urgent que la hi posi de nou o amb arroscar els caragols ben arroscats ja no hi ha perill de que hi entri aigua?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
tempvs
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13
aldaia 48mts 12km distancia a la mar
|
agarra't un hellmann de 120,es baratet, y si te pareix poca capacitat sempre pots ficar-li una botella de plastic i ja pots omplir litres i litres
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteotossa
Cumulus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 224

www.meteotossa.com
|
Jo tinc l'Oregon RGR122, del que parleu, a mi em va molt bé al veritat, l'únic problema que la resolució és de 1 litre.... Si això no és problema, jo el recomano...realment dona molt exacte al Hellmann. Em varia litre amunt litre avall. Es totalment automàtic...el poses al terrat i fora, quan se li acabi les piles (a mi en duren uns 2 anys) a pijar i canviar-les i fora, 2 anys més...jejeje.
Espero que t'hagi ajudat.
A més, té memòria de 9 dies, si marxes de vacances una setmaneta i plou, se't queda memoritzat i pots fer uns eguiment perfecte!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llampecs
Cirrus
Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1
|
Bon dia a tots. Ayer nos compramos pluviometro Oregon inhalambrico, y resulta q está lloviendo bastante en Alfafar, municipio muy cercano a Valencia y nos marca "0"...Porqueeeeee??? Es q tiene q diluviar para q marque algo? Gracias de antemano si podeis ayudarnos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|