Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
16 Maig de 2008, 10:26:13
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Fageda d en Jordà (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: El fòrum ja és a un nou servidor. Si trobeu algun tipus de problema, feu-ho saber i ho arreglarem.

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Consells per comprar-me un pluviòmetre com Deu mana
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Consells per comprar-me un pluviòmetre com Deu mana  (Llegit 8814 vegades)
Gale
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 9529

Re: Consells per comprar-me un pluviòmetre com Deu mana
« Resposta #40 en: 16 Novembre de 2005, 18:41:42 »

Aquests pluvios de plàstic de que parleu, suposo que son els clàssics que tenen l´escala graduada fins 35-40 mm. S´ha de contar que fins dalt de tot hi caben uns 80 mm, si et sobrepassa l´escala ho mesures en dues vegades i ja està.
Això si, 80 mm es insuficient per el nostre clima, i 120 del Hellmann amb algunes situacions s´ha de vigilar . De fet, a mi ja m´ha passat algunes vegades.
Si vols comoditat, una automàtica.... si vols fiabilitat el Hellmann, que no es tracta d´acabar l´any amb el dubte de si han caigut 40-60-80 mm més de lo que et marcarà una automàtica.
Jo ho tinc clar.... prefereixo el Hellmann encara que hagi d´esperar que acabi de ploure, o fins i tot mullar-me.

El problema sorgeix quan no tens un bon lloc on poder situar-lo... En el meu cas, fins que no trobi el lloc, necessito un pluvio automàtic per a posar-lo en la teulada del pis on vaig a viure  Undecided
En línia

esclafit
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3744

Esmolant les eines

« Resposta #41 en: 16 Novembre de 2005, 18:44:43 »

Aquests pluvios de plàstic de que parleu, suposo que son els clàssics que tenen l´escala graduada fins 35-40 mm. S´ha de contar que fins dalt de tot hi caben uns 80 mm, si et sobrepassa l´escala ho mesures en dues vegades i ja està.
Això si, 80 mm es insuficient per el nostre clima, i 120 del Hellmann amb algunes situacions s´ha de vigilar . De fet, a mi ja m´ha passat algunes vegades.
Si vols comoditat, una automàtica.... si vols fiabilitat el Hellmann, que no es tracta d´acabar l´any amb el dubte de si han caigut 40-60-80 mm més de lo que et marcarà una automàtica.
Jo ho tinc clar.... prefereixo el Hellmann encara que hagi d´esperar que acabi de ploure, o fins i tot mullar-me.

El problema sorgeix quan no tens un bon lloc on poder situar-lo... En el meu cas, fins que no trobi el lloc, necessito un pluvio automàtic per a posar-lo en la teulada del pis on vaig a viure  Undecided

Claro, este es el problema de mucha gente.  Undecided Wink
En línia

Bràfim ( Alt camp ), Tarragona
Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals
236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2652

« Resposta #42 en: 16 Novembre de 2005, 19:06:49 »

Claro, este es el problema de mucha gente.  Undecided Wink

El mio por ejemplo Sad
En línia
mnl
Estrat
*

Missatges: 43

« Resposta #43 en: 20 Novembre de 2005, 09:35:01 »

Por cierto ¿qué tal el pluvio de la rainwise? ¿da menos problemas que el de la davis? ¿tiene resultados parecidos al de un hellman? lo pregunto a un usuario que del foro que creo que tiene esta estación
En línia
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3865

La natura sempre té l'última paraula...

« Resposta #44 en: 31 Maig de 2006, 14:09:38 »

Hola, reprenc el tema: He trobat a una web anglesa el pluviòmetre digital oregon; allí costa amb el VAT inclós, unes 60 lliures, que deuen ser uns 70 euros més o menys. Em fan ganes de demanar-la, però desconec el preu de douanes etc etc, per tant em fa una mica de por que la cosa es dispari...Algú sap a quant podria ascendir-hi?

La web és http://www.ukweathershop.co.uk/acatalog/oregon_scientific_rain_sub.html
En línia

Borriol, la Plana Alta, a 200 m.s.n.m.// Vilafranca a 1.125 m.s.n.m. Comarca dels Ports (Castelló)
http://vilafrancacs.myminicity.es/ind
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6822

« Resposta #45 en: 31 Maig de 2006, 16:12:04 »

Hola, reprenc el tema: He trobat a una web anglesa el pluviòmetre digital oregon; allí costa amb el VAT inclós, unes 60 lliures, que deuen ser uns 70 euros més o menys. Em fan ganes de demanar-la, però desconec el preu de douanes etc etc, per tant em fa una mica de por que la cosa es dispari...Algú sap a quant podria ascendir-hi?

La web és http://www.ukweathershop.co.uk/acatalog/oregon_scientific_rain_sub.html

No hay aduana.... es Comunidad Europea... Wink
En línia
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #46 en: 31 Maig de 2006, 16:51:22 »

La leche!!! És de veres jeje!! Doncs està molt bé de preu...a raig el venen per 120€  Lips Sealed
En línia

Borriol, la Plana Alta, a 200 m.s.n.m.// Vilafranca a 1.125 m.s.n.m. Comarca dels Ports (Castelló)
Pèlag
Cumulus Mediocris

Missatges: 713

« Resposta #47 en: 1 Juny de 2006, 11:19:18 »

He mirat la web i surt per 65.99 lliures amb l'enviament a la península inclòs.

El que passa és que 65.99 lliures són 95 € (una lliure = 1.45 €). Tot i això surt més a compte que a Raig, que costa 120 amb iva inclòs però no sé si també amb l'enviament.

Salut!
En línia

Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)

Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #48 en: 11 Setembre de 2006, 11:20:56 »

Bueno, per fi he estalviat una mica i em compro el pluviòmetre digital inalàmbric d'Oregon, espero que funcione com cal!!!!! Grin
En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3269

1/2

« Resposta #49 en: 11 Setembre de 2006, 11:46:16 »

Piyat un Hellman de 200 mm. Gàrsec!

Tongue
En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm.
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió