Autor
|
Tema: Consells per comprar-me un pluviòmetre com Deu mana (Llegit 8811 vegades)
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9529
|
Aquests pluvios de plàstic de que parleu, suposo que son els clàssics que tenen l´escala graduada fins 35-40 mm. S´ha de contar que fins dalt de tot hi caben uns 80 mm, si et sobrepassa l´escala ho mesures en dues vegades i ja està. Això si, 80 mm es insuficient per el nostre clima, i 120 del Hellmann amb algunes situacions s´ha de vigilar . De fet, a mi ja m´ha passat algunes vegades. Si vols comoditat, una automàtica.... si vols fiabilitat el Hellmann, que no es tracta d´acabar l´any amb el dubte de si han caigut 40-60-80 mm més de lo que et marcarà una automàtica. Jo ho tinc clar.... prefereixo el Hellmann encara que hagi d´esperar que acabi de ploure, o fins i tot mullar-me.
El problema sorgeix quan no tens un bon lloc on poder situar-lo... En el meu cas, fins que no trobi el lloc, necessito un pluvio automàtic per a posar-lo en la teulada del pis on vaig a viure
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3744

Esmolant les eines
|
Aquests pluvios de plàstic de que parleu, suposo que son els clàssics que tenen l´escala graduada fins 35-40 mm. S´ha de contar que fins dalt de tot hi caben uns 80 mm, si et sobrepassa l´escala ho mesures en dues vegades i ja està. Això si, 80 mm es insuficient per el nostre clima, i 120 del Hellmann amb algunes situacions s´ha de vigilar . De fet, a mi ja m´ha passat algunes vegades. Si vols comoditat, una automàtica.... si vols fiabilitat el Hellmann, que no es tracta d´acabar l´any amb el dubte de si han caigut 40-60-80 mm més de lo que et marcarà una automàtica. Jo ho tinc clar.... prefereixo el Hellmann encara que hagi d´esperar que acabi de ploure, o fins i tot mullar-me.
El problema sorgeix quan no tens un bon lloc on poder situar-lo... En el meu cas, fins que no trobi el lloc, necessito un pluvio automàtic per a posar-lo en la teulada del pis on vaig a viure  Claro, este es el problema de mucha gente.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2652

|
El problema sorgeix quan no tens un bon lloc on poder situar-lo... En el meu cas, fins que no trobi el lloc, necessito un pluvio automàtic per a posar-lo en la teulada del pis on vaig a viure  Claro, este es el problema de mucha gente.  El mio por ejemplo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
mnl
Estrat

Desconnectat
Missatges: 43
|
Por cierto ¿qué tal el pluvio de la rainwise? ¿da menos problemas que el de la davis? ¿tiene resultados parecidos al de un hellman? lo pregunto a un usuario que del foro que creo que tiene esta estación
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3865

La natura sempre té l'última paraula...
|
Hola, reprenc el tema: He trobat a una web anglesa el pluviòmetre digital oregon; allí costa amb el VAT inclós, unes 60 lliures, que deuen ser uns 70 euros més o menys. Em fan ganes de demanar-la, però desconec el preu de douanes etc etc, per tant em fa una mica de por que la cosa es dispari...Algú sap a quant podria ascendir-hi?
La web és http://www.ukweathershop.co.uk/acatalog/oregon_scientific_rain_sub.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
La leche!!! És de veres jeje!! Doncs està molt bé de preu...a raig el venen per 120€
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Bueno, per fi he estalviat una mica i em compro el pluviòmetre digital inalàmbric d'Oregon, espero que funcione com cal!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte