Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Mails automatics Davis/Oregon (Llegit 780 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21911

Nova Zodiac
|
He probat amb la Oregon de possar alarmes que ha d'enviar mails, i no rula.
A mes sabeu si la Davis ho pot fer??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
L'Oregon si que envia, t'ho dic de primera ma que jo l'he provat y sempre que es complien les condicions tenia un correo d'ALARMA a la bustia
Igual el que te falla es el tema d'autorisacions en el servidor SMTP (el que envia el correo), ultimament y per temes de SPAM la majoria de servidors requerixen posar nom d'usuari y contrasenya, y en el vws no he vist ixa opcio, nomes te deixa possar la direccio del servidor. A vore si algu sap com possar aixo, yo es que jugue en un as a la manega, perque "yo me lo guiso, yo me lo como" yo mateix soc el meu propi servidor de correo, http, ftp...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21911

Nova Zodiac
|
L'Oregon si que envia, t'ho dic de primera ma  que jo l'he provat y sempre que es complien les condicions tenia un correo d'ALARMA a la bustia Igual el que te falla es el tema d'autorisacions en el servidor SMTP (el que envia el correo), ultimament y per temes de SPAM la majoria de servidors requerixen posar nom d'usuari y contrasenya, y en el vws no he vist ixa opcio, nomes te deixa possar la direccio del servidor. A vore si algu sap com possar aixo, yo es que jugue en un as a la manega, perque "yo me lo guiso, yo me lo como"  yo mateix soc el meu propi servidor de correo, http, ftp...  Crec que la clau estara per aqui....aixo de tenir el servidor a casa, perque ja hem va extranyar que no hagues de possar usuari i pwd
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte