Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Els Alps des de Tignes-Val d'Isere (Llegit 660 vegades)
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Hola Albert, doncs Tignes té exactament, millor dit l'Espace Killy
96 remontes: 2 funiculars, 4 telecabines, 4 telefèrics, 45 telecadires, 41 telesquis
137 pistes: 22 verdes 64 blaves 35 vermelles 16 negres - 9 estadis de slalom i 2 de bumps - 2 halfpipes i 2 snowparks.
Com veus majoria de blaves, es una estació força asequible.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Molt maco el paisatge, Pyrene!!!! Realment esquiar a l´estiu amb aquest paisatge nevat ha de ser al.lucinant!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Hola Refrigerato:
l'Alpe d'Huez queda una mica més al sud, però vaja està per la zona dels alps francesos igualment, no sé si t'ajudarà però et poso dos plànols d'accés, (els que he trobat ) de cada una de les estacions...
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Hola Refrigerato: l'Alpe d'Huez queda una mica més al sud, però vaja està per la zona dels alps francesos igualment, no sé si t'ajudarà però et poso dos plànols d'accés, (els que he trobat  ) de cada una de les estacions... Ho comentava perquè els sogres d'una cosina meva tenen un apartament als peus de carretera de les pistes d'Alpe d'Huez i sempre m'han dit que quan vulgues anar, els demanés la clau...i la veritat em fot molt de goig anar-hi... Necessites algú que et porti les maletes?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11363

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Hola Refrigerato: l'Alpe d'Huez queda una mica més al sud, però vaja està per la zona dels alps francesos igualment, no sé si t'ajudarà però et poso dos plànols d'accés, (els que he trobat  ) de cada una de les estacions... Ho comentava perquè els sogres d'una cosina meva tenen un apartament als peus de carretera de les pistes d'Alpe d'Huez i sempre m'han dit que quan vulgues anar, els demanés la clau...i la veritat em fot molt de goig anar-hi... Necessites algú que et porti les maletes? Pues va a ser que no.... 
Hola Refrigerato: l'Alpe d'Huez queda una mica més al sud, però vaja està per la zona dels alps francesos igualment, no sé si t'ajudarà però et poso dos plànols d'accés, (els que he trobat  ) de cada una de les estacions... Ho comentava perquè els sogres d'una cosina meva tenen un apartament als peus de carretera de les pistes d'Alpe d'Huez i sempre m'han dit que quan vulgues anar, els demanés la clau...i la veritat em fot molt de goig anar-hi... Necessites algú que et porti les maletes? Doncs no t'hi pensis més, ves-hiiiiii  Si no he anat, es pels crios, son uns 1000 km desde Tortosa i trobo que ha de ser una palissa per al menuts, la gran te 4 anys i el petit la setmana que ve en farà 2. Si no fos per això potser ja hi hagué anat fa temps
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Doncs anima't quan els crios siguin més grans.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|