Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Lamentable, indignant, fastigós...!!!! (Llegit 585 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21987

Nova Zodiac
|
A les segones residencies no s'hi viu, pero pagan permis d'obres, contribucions..... etc....... pero aquesta febre constructora que pasem es desmesurada, s'estan carregant el nostre pais.
Dels altres porcs, mes val que no en parlem que m'encenc
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Jo tinc una segona residencia a Cati.
Vam comprar una casa vella, la vam reconstruir i hasta vam fer un balconet a una terrasa per respectar la normativa, ja que està en el casc històric del poble.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21987

Nova Zodiac
|
Jo tinc una segona residencia a Cati.
Vam comprar una casa vella, la vam reconstruir i hasta vam fer un balconet a una terrasa per respectar la normativa, ja que està en el casc històric del poble.
Ja fa temps que estic restaurant una de casa que els primers documents que parlan d'ella son del 1790, pero ja existia a saber quan feia, per cert, es la casa pairal dels Empordanets, jejejeje, i creu que estic intentant conservar l'aspecte rustic del poble, pero noi, encara no se perque l'ajuntament m'obliga a tapar la pedra vista ORIGINAL de la façana...... un altre tema per encendres, i totalment incomprensible
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19009

Un xic de Tramuntana
|
Mal parits .... que es fotin les escombreries per barret a casa seva 
quins nassos , jo també em callo perque podria començar a dir-les molt grosses i que li sentés malament algu ....
només dic que lo que no respectem ara , ho pagarem més tard ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Catì es un poble en molta tradició de la "pedra en sec", això vol dir que hi ha molta pedra.De fet hi queden cases fetes amb pedra de "silleria", com que la gen pobra del poble no hi tenia prou recursos per a ferse cases amb aquest tipus de pedra, les feien amb pedra normal i despres les cubrien amb cimen i les emblanquinaen.
Cuan ens vam fer la casa, l'Ajuntament ò mes ben dit "Patrimoni" no ens va deixar deixar la façana amb "pedra vista".
Ara, ha sortin una llei que "subvenciona" la treta de la pedra i entre els pobles que es poden acullir està Catì.
Lògicamen volem traurel.la.
!Qui ho entengue que ho compre¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5640

|
No tenen respecte per res ni per ningu. La gent en general es GUARRA!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 38,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34319

|
Amb això no es pot fer res ...
|