Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes per a publicar dades (Llegit 237 vegades)
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6410

Ibiza ciudad
|
Hola nois, us explico el meu problema a veure si vosaltre en treieu l'entrallat, jo fa hores que lluito i no hi ha manera de surtir-me'n. M'he creat una petita pàgina web per a ficar les dades de l'Oregon. He creat una taula i he anat posant els tags allà on corresponien. Desprès he anat seguint les instruccions d'aquí, però trian la meva "plantilla" i no la de meteoclimatic. Abans de publicar-ho a internet, he probat amb el botó "Preview" i se m'obre la pàgina a l'explorador, però apareixen els tags i no les dades. M'ho he revisat varios cops, per si tenia alguna errada i la veritat es que no trobo res fora de lloc. Si algú em pot donar una pista o donar-me un cop de mà li estaré agrait Moltes gràcies per endavant Lluís En el preview que plantilla abres la htx o la htm?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Hola nois, us explico el meu problema a veure si vosaltre en treieu l'entrallat, jo fa hores que lluito i no hi ha manera de surtir-me'n. M'he creat una petita pàgina web per a ficar les dades de l'Oregon. He creat una taula i he anat posant els tags allà on corresponien. Desprès he anat seguint les instruccions d'aquí, però trian la meva "plantilla" i no la de meteoclimatic. Abans de publicar-ho a internet, he probat amb el botó "Preview" i se m'obre la pàgina a l'explorador, però apareixen els tags i no les dades. M'ho he revisat varios cops, per si tenia alguna errada i la veritat es que no trobo res fora de lloc. Si algú em pot donar una pista o donar-me un cop de mà li estaré agrait Moltes gràcies per endavant Lluís En el preview que plantilla abres la htx o la htm? se supone que al darle al preview abre la htm, ya que el boton está al lado donde se pone la ruta del htm
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6410

Ibiza ciudad
|
Hola nois, us explico el meu problema a veure si vosaltre en treieu l'entrallat, jo fa hores que lluito i no hi ha manera de surtir-me'n. M'he creat una petita pàgina web per a ficar les dades de l'Oregon. He creat una taula i he anat posant els tags allà on corresponien. Desprès he anat seguint les instruccions d'aquí, però trian la meva "plantilla" i no la de meteoclimatic. Abans de publicar-ho a internet, he probat amb el botó "Preview" i se m'obre la pàgina a l'explorador, però apareixen els tags i no les dades. M'ho he revisat varios cops, per si tenia alguna errada i la veritat es que no trobo res fora de lloc. Si algú em pot donar una pista o donar-me un cop de mà li estaré agrait Moltes gràcies per endavant Lluís En el preview que plantilla abres la htx o la htm? se supone que al darle al preview abre la htm, ya que el boton está al lado donde se pone la ruta del htm Si no te importa enviame la plantilla htx por correo y te la repaso
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Hola nois, us explico el meu problema a veure si vosaltre en treieu l'entrallat, jo fa hores que lluito i no hi ha manera de surtir-me'n. M'he creat una petita pàgina web per a ficar les dades de l'Oregon. He creat una taula i he anat posant els tags allà on corresponien. Desprès he anat seguint les instruccions d'aquí, però trian la meva "plantilla" i no la de meteoclimatic. Abans de publicar-ho a internet, he probat amb el botó "Preview" i se m'obre la pàgina a l'explorador, però apareixen els tags i no les dades. M'ho he revisat varios cops, per si tenia alguna errada i la veritat es que no trobo res fora de lloc. Si algú em pot donar una pista o donar-me un cop de mà li estaré agrait Moltes gràcies per endavant Lluís En el preview que plantilla abres la htx o la htm? se supone que al darle al preview abre la htm, ya que el boton está al lado donde se pone la ruta del htm Si no te importa enviame la plantilla htx por correo y te la repaso  acaba de salir para tu correo...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Pàgines: [1]