Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: M´està matant la conferència!!!! (Llegit 445 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ostres, no puc més!!!! No sé com acabar la conferéncia que haig de fer al forum catmeteo. Després de treballar no tinc forces per fer res, i començo a les 8 del matí i acabo a les 6. És horrorós!!!! Si faig una conferència dolenta oi que em comprendreu!!!! Perdoneu-me si no ho faig prou bé, però és que sense temps és impossible!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9567
|
Lo harás bien, seguro Ánimo!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
Se que et sortirà bé...tens coneixements de sobres per fer-ho!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
Ice
Visitant
|
Ánimo Gerard, seguro que te saldrá bien, piensa que tú tienes el tema dominado, tranquilo que irá bien!!
Pd. Espero la crónica para los que no podemos ir a verte eh!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14541

|
Això mateix Gerard, el tema el domines i en definitiva, el sents, el portes dins... i això ja és molt... moltíssim... ho faràs molt be, no tinguis cap dubte!!! 
Vinga mestre, ens veiem el Dissabte!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6165

When you love, God's light shines on you :)
|
Ho faràs de puta mare, Gerard. Portes la meteo a la sang.
Jo no hi seré, per raons òbvies, però t'enviaré les meves vibracions..... i els altres no penseu malament, eeeeh?
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19703

Un xic de Tramuntana
|
Gerard tranquil home!!!! 
no tens perque posar-te nervios amb lo que domines el tema 
ja veuràs com el Dissabte ens surt una conferencia de puta mare ... jo no estic gens nervios per la part que em toca ...ei això no veol dir que una hora abans em puji per les parets
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 214

|
Gerard, la xerrada et sortirà bé, segur!!!! I si no tens temps a acabar-la et poses a explicar anècdotes del temps de Girona, que segur que en tens un munt!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|