Enquesta
|
| Pregunta: |
Sistema operativo habitual en vuestra casa... el pc del curro me la suda.
| MAC OS X |
| GNU/Linux |
| Windows |
| FreeBSD |
| Solaris |
| Otros |
|
|
|
Autor
|
Tema: Que sistema operativo usais ?? Votad ¡¡¡¡ (Llegit 3591 vegades)
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
I sempre que puc programes lliures com el GIMP, Firefox, Thunderbird, ...
I gairebé estàs protegit de virus! Molt bé!  Jo també faig anar totes les eines gratuites que puc, firefox, thunderbird, nvu, encara no m'he ficat amb el gimp, de moment tiro de PS CS2 Estant acostumat com estava al Photoshop, confesso que em va costar molt entrar en el nou concepte que significa el Gimp, pero ara que conec la seva forma de funcionar trobo que és molt més pràctic el Gimp. Uf...no utilitzo més el Gimp pel mateix motiu..és una temptació tornar al Potochop
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
I gairebé estàs protegit de virus! Molt bé!  Jo també faig anar totes les eines gratuites que puc, firefox, thunderbird, nvu, encara no m'he ficat amb el gimp, de moment tiro de PS CS2 Estant acostumat com estava al Photoshop, confesso que em va costar molt entrar en el nou concepte que significa el Gimp, pero ara que conec la seva forma de funcionar trobo que és molt més pràctic el Gimp. Uf...no utilitzo més el Gimp pel mateix motiu..és una temptació tornar al Potochop  Comprensible 
De fet, han tret una versió del Gimp que es diu Gimpshop i que té una interfície similar al Photoshop. Fet per aquells que els costa entrar en aquesta forma de treballar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30650
|
I gairebé estàs protegit de virus! Molt bé!  Jo també faig anar totes les eines gratuites que puc, firefox, thunderbird, nvu, encara no m'he ficat amb el gimp, de moment tiro de PS CS2 Estant acostumat com estava al Photoshop, confesso que em va costar molt entrar en el nou concepte que significa el Gimp, pero ara que conec la seva forma de funcionar trobo que és molt més pràctic el Gimp. Uf...no utilitzo més el Gimp pel mateix motiu..és una temptació tornar al Potochop  Comprensible  De fet, han tret una versió del Gimp que es diu Gimpshop i que té una interfície similar al Photoshop. Fet per aquells que els costa entrar en aquesta forma de treballar. Ara sí que m'has donat la vida
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Finestres
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Ostres....anant seguint els "post", amb recorda "Canet Rock"...tots hippies, tirats al herba..........camises de floretes.........amor lliure........etc..... 
Va..........tots avall "del burro" ....obriu els ulls........WINDOWS VISTA........EL FUTUR ESTA AMB VOSALTRES..
i aixo que no m'agrada el merder.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
N'hi ha que fa tant temps que són a Guantánamo que es pensen que ser lliure és anar vestit amb una granota taronja
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6165

When you love, God's light shines on you :)
|
Finestres - Ventanas - Janelas - Fenster - Okna
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3589

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
Ubuntu (GNU/Linux). I el que puja les dades a meteoclimatic windows 2000 (a l'espera de trobar un programa tipus vws per linux...)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Xauli
El justiciero