Autor
|
Tema: Detector de tempestes (Llegit 6133 vegades)
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Gtopo-30 i un traçador GIS i tindràs un bon mapa en relleu com els de Meteoclimatic  OK Egarenc, tu que estàs en tot: coneixes els Geoserveis de l'ICC ? Pots demanar dinàmicament un mapa (Catalunya) "a mida". Això si, per àrees / escales petites Doncs no... No domino l'alta geografia... El que sí vaig sentir és que pots demanar bases de dades geogràfiques a molt bon preu. Segons vaig sentir, només et cobren el suport. Això va ser la primera fase. Desprès va venir la solicitud/descàrrega per internet. Ara descàrrega dinàmica amb algunes limitacions encara. Molt útil per cartografia topogràfica i ortofotos. (1:25000, 1:10000, 1:5000). Amb la descàrrega dinàmica la teva aplicació pot demanar un mapa per l'àrea desitjada i amb les capes que necessitis (corbes de nivell, rius, vegetació, construccions, etc.)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9977

|
Doncs ni idea 
Per això, el montgros és el crack
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
El que sí tenen és un arxiu DEM a una resolució molt decent......
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
Jo vaig treballar amb els DEM....i tenien molt bona pinta, això sí, no m'enrecordo de la resolució
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1270

|
Al final he pujat a un arbre molt alt i he tirat unes quantes fotos, amb el panoramamaker les he ajuntat...
El zoom es pot ajustar, amb el programari que tinc, a 300 km, quedarà aproximadament així (ep - no marca res perquè encara no té l'antena!):
http://www.casacota.cat/forum?num=1151464318/0#0
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|