Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
2 Desembre de 2008, 12:03:15
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  El punt de trobada
| | |-+  Crònica del Meteocat, de la farra i de la postfarra
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Crònica del Meteocat, de la farra i de la postfarra  (Llegit 1115 vegades)
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 7297

El meteofanàtic de la illa de calor gironina

Crònica del Meteocat, de la farra i de la postfarra
« en: 19 Març de 2006, 17:41:47 »

Quin dia vaig passar ahir!!!!!!!!!!

D´al.lucine. Primer la meva conferència que no vaig explicar tot el que podia, perquè la teoria la tenia gravada en el programa Word, i no en Power Point, i per tant només vaig poder comentar els mapes de memòria. Vaig dir que el 13 de novembre de 2004 la temperatura va pujar 13º  perquè va entrar la tramuntana, i només en 10 minuts a Girona (entre les 7,20 i les 7,30). Després que amb tramuntana tan pot fer calor com fred, 25º de màxima a Girona el 27 de gener de 2003, màxima en 120 anys, i després 4º de màxima el 26 de gener de 2005. Després que quan para la tramuntana la temperatura baixa en picat, a més hi ha una inversió tèrmica de cullons, -12,7º de mínima el dia de Nadal de 2001 a les Deveses de Salt, -10º a Girona-St.Daniel, del meu amic Moisés, ara tot el món sabrà que el meu amic de l´ànima es diu  Moisés (ara no penseu malament, només som amics  Cheesy Cheesy Cheesy). Que hi ha una illa de calor assimètrica quan bufa la tramuntana, 6º d´illa de calor a Salt on no bufa la tramuntana (-1º al congelador de les Deveses  Evil Evil Evil), per 1,3º a Girona. Que hi ha efecte fals föhn entre Celrà i Girona quan bufa la tramuntana, etc. L´únic que en sap greu és no haver fet  millor la conferència perquè no en sé prou de Power Point, i no sóc gaire bon orador, a més em sap greu que no us passessin el resum de la meva conferència en el resum de les ponències del Meteocat. Si voleu les planes de la conferència, els mapes, els gràfics i tot només cal que me les demaneu i us les envio per correu electrònic.

Les conferències bestials, llàstima que en Martin Vide no pogués venir per un problema de salut. En Nimbus, increïble, al.lucinant, segons ell els huracans depenen dels ingredients com una truita de patates: un mecanisme disparador, ona de l´est, absència de cissalladura del vent i d´un mar calent. I que la meteorologia tropical es pot observar al pol, jo no ho sabia això. Aprenc més en aquestes conferències que llegint llibres. Vaig disfrutar com un camell. També vaig adormir-me en alguna conferència, en Segarró és testimoni   Evil Evil Evil.

Feia un fred que t´hi cagaves a les calces al Fabra, aquesta gent no posa calefacció. A la sala on hi havien les fotos guanyadores, felicitats Meteocoll  Cheesy Cheesy Cheesy feia una rasca que totes les noies i alguns nois anaven amb abric per aguantar el fred. I el menjar boníssim. Només que hi havia un problema, no hi havia cadires per asseure´s, però jo estic molt ben acostumat  .

Després a la tarda les conferències boníssimes, les d´en Segarró, les del noi del Meteosim, etc. I no parlo del singlot perquè a mi em desconcentrava, la veritat, em posava nerviós, patia per mi i pel noi del singlot.

Farra: Això són farres de veritat, i lo altre són tonteries. Pleguem a les 8 del Fabra, anem al cotxe amb un vent glaçat de llevant, amb tot Barcelona il.luminada, els estrats a gran velocitat, plovia dèbilment... Ai aquesta farra em quedarà gravada a la ment fins a l´eternitat!!!

Baixem jo, en Meteocoll, la low, el seu xicot?, i una altra amiga de la Low. Amb el cotxe d´en Meteocoll, que em vol marejar el molt puta, comença a fer esses amb el cotxe, vinga, vinga. Arribem a Barna, mira aquella, està bona Gerard, jo li dic, és que tu només penses amb el sexe, tu mira endavant, collons!!!! Ai, aquella de la minifalda, però és que no té gaire pits  Kiss Kiss Kiss Evil Evil Evil. És igual, però a en Meteocoll ja li agraden així  Evil Evil Evil.

Arribem al pàrquing, el guardià li fa deixar les claus a en Meteocoll, que s´emprenya  . Sortim i anem al  restaurant, ple com un ou. L´amo del restaurant, molt amable, diu ja arriben els meteoròlegs, gràcies maco  . Comencem a menjar, uns a devorar  Cool Cool Cool, uns altres a parlar, uns altres a mirar el cul i el pitram del bestiar femení, oi Meteocoll  Evil Evil Evil . També a beure, alguns no, entre ells jo, sóc abstemi, o gairebè  Shocked Shocked Shocked.

La meva germana em vol fotre fora de l´ordinador  Cry Cry Cry, diu per escriure aquestes tonteries, val més que pleguis.

Després del sopar en Meteocoll, la Sònia (low), el seu amic,
en Miquel (Twin), i la seva amiga se´n van, i els altres que quedem anem de farra.

Caminant arribem a un parc, amb una tirolina. Baixa en Ricard, també la gea, que no ha parat de riure tot el dia, a les conferències, al sopar, gea ets la dona més riallera del món, oi  Evil Evil Evil. I em fan pujar a mi, jo sé que me la fotré, però em fi una farra és una farra. I me la cardo, sort que abans li he dit a
en Sinner que em guardés les ullereres, perquè valen 30000 peles. Em faig una mica de mal, però no és res, per sort, una rascada.

Anem a un bar i fem petar la xerrada. En Santfeliuenc i l´Egarenc diuen que el fòrum els ha canviat la vida, que abans del fòrum sembla que no vivien, que ara la vida és molt més rica i agradable. Per mi també, estic tan engatxat, que si m´ho treiessin l´internet i les trobades, em faria monjo    .

I ens acomiadem tots a les 0,45 hores. Jo, en Ricard, en Pileus que ens acompanya al metro, en Sobre i en  Riddle anem al metro, en Pileus se´n torna amb 2 amigues, i en Ricard em proposa d´anar a dormir al sofà del pis on viu. Accepto, així m´estalvio de pagar l´alberg. Però resulta que el sofà és molt curt, jo no hi quebo, i me´n vaig. I ara comença la post farra.

No sé encara com he arribat a l´alberg, he marxat de l´Hospitalet on viu en Ricard, en metro, i havia d´anar fins a Joanic. Baixo a una parada de metro per agafar la groga i resulta que no hi ha metro a partir de les 2, tothom emprenyat al metro, uns russos que reneguen en rus, uns ratolins passejant-se como Pedro Ruiz por su casa en la parada de metro. Uns que surten de farra que són d´aquí molt emprenyats. Al final ve una empleada del metro i ens diu que el metro s´ha acabat, a caseta, en taxi o a peu!!!

Com que és Urquinaona, i miro al mapa i no sembla gaire lluny de Joanic, decideixo anar a peu, que sóc pobre  Angry Angry Angry. Però em perdo, de nit, tots els carrers semblen els mateixos i començo a preguntar a tota la fauna nocturna de Barcelona on és el carrer Sant Joan-Diagonal que està proper a l´alberg. I alguns m´ho diuen, altres no. Em perdo un altre cop. Veig gent fent el botellón, altres ballant, altres saltant, altres cantant, altres anant a la disco. Al final després de caminar 1,20 hores arribo a l´alberg, per fi se m´ha acabat la farra. He vist Barcelona de nit, he vist les pijes, he vist les noies que ploren amb minifalda, he vist els pobres rodamón exclosos de la societat que dormen al carrer. I aquí el conte  s´ha acabat. Us ha agradat?HuhHuh??

Un dia, una nit inoblidable, pels dels segles, dels segles, amén!!!!!!
En línia

Salt (Gironès), 84 m
15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º
Blog "El clima i la meteorologia"
gerardtaule.blogspot.com
www.acom.es

La meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 34819

Re: Crònica del Meteocat, de la farra i de la postfarra
« Resposta #1 en: 19 Març de 2006, 17:47:59 »

Ostia Gerard ... el que no et pasi a tu ...

Molt bono crónica !!!!! Shocked Shocked
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 7013

« Resposta #2 en: 19 Març de 2006, 17:58:53 »

Cojonuda Cronica Gerard,,,, ya no te duelen las rodillas,,, menos mal que no caistes tan mal,,,, essteeee sinner mira que es malo
En línia

sant feliu de llobregat 24 msnm
min abs 2000-5   -3.8º
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6203

When you love, God's light shines on you :)

« Resposta #3 en: 19 Març de 2006, 18:17:09 »

Et superes a cada crònica, Gerard. Simplement genial, sobretot el passatge del teu "descens als inferns" de la nit barcelonina.

Es gairebé com si hagués anat de la teva mà  Grin Grin Grin Grin
En línia

"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc"

Luxembourg-Findel  (Luxemburg) -  49º37'N  6°12'E  -  376 msnm
Puigcerdà  (Cerdanya, Pirineus)  -  42º26'N  1°56'E  -  1160 msnm

DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14638

« Resposta #4 en: 19 Març de 2006, 18:21:57 »

En línia

Low pressure
Cumulonimbus Incus

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

« Resposta #5 en: 19 Març de 2006, 18:23:57 »

Genial la crònica Gerard!! Cheesy Wink

PS: L'Esteban (amic) no es pas el meu novio (ni està en projecte)!! que jo no en tinc!!
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Connectat Connectat

« Resposta #6 en: 19 Març de 2006, 18:24:29 »

PS: L'Esteban (amic) no es pas el meu novio (ni està en projecte)!! que jo no en tinc!!

En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Low pressure
Cumulonimbus Incus

Vaxholm - Suècia

« Resposta #7 en: 19 Març de 2006, 18:25:33 »

i tu no riguis tant!! Angry

Grin Grin Grin
En línia

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Connectat Connectat

« Resposta #8 en: 19 Març de 2006, 18:28:29 »

jejejejejeje ... el Gerard té bon ull ... jejejeje, aquí hi ha marro !!!!!!!!!!!!!!!!!! Grin
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Low pressure
Cumulonimbus Incus

Vaxholm - Suècia

« Resposta #9 en: 19 Març de 2006, 18:31:10 »

jejejejejeje ... el Gerard té bon ull ... jejejeje, aquí hi ha marro !!!!!!!!!!!!!!!!!! Grin

no n'hi ha no, tu creu-me, que no n'hi ha.
En línia

Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió